مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: برترین‌های شانزدهمین دوره مسابقات قرآن خواهران شاغل در سپاه روح‌الله معرفی شدند.
کد خبر: ۸۹۱۷۶۳۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اسامی نفرات برگزیده شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در رشته ترتیل خواهران فاطمه غلامی، زهرا هرم‌آبادی و معصومه حیدری، در رشته تحقیق خواهران مهدیه صحاف‌کاشانی و نیره غلامی به ترتیب نفرات برتر در هر رشته شدند.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: نفرات برتر در رشته مفاهیم سطح یک خواهران زهرا بخشایش، ندا حسینی و زهرا جعفری و همچنین در رشته مفاهیم سطح 2 نیز زهرا رحیمی، شوکت طهماسبی و فریده احمدلو به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی تصریح کرد: خواهر زینب حیدری در رشته حفظ کل، حفظ 10 جزء مریم حسین‌آبادی و حفظ 5 جزء مهری سعدی و در حفظ 3 جزء خواهران زهرا دهقان و نسرین اسکندری حائز رتبه شدند.

وی افزود: در برخی از رشته‌ها افراد شرکت‌کننده موفق به کسب حد نصاب نمره نشده‌اند و از این‌رو در برخی از رشته‌ها تنها یک نفر به عنوان برگزیده معرفی شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: نفرات اول در هر رشته به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات