رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان مرکزی خبر داد
رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان مرکزی از حضور 2 بسکتبالیست این استان در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۷۶۳۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ابراهیم نصیری رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان مرکزی اظهار کرد: مرتضی عابدی و محسن سیاری از 17 شهریورماه برای حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین کشور به اصفهان اعزام‌شده‌اند و تا 27 شهریورماه سال جاری در این اردو به سر می‌بردند.

وی افزود: در حال حاضر 15 نفر در رشته بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین در سطح استان فعالیت می‌کنند و در این رشته 3 داور و 6 مربی فعال هستند.

نصیری همچنین با اشاره به اینکه تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین استان عضو لیگ برتر کشور است، بیان کرد: 15 مهرماه سال جاری مسابقات لیگ در تهران برگزار می‌شود اما به دلیل نبود اسپانسر حضور تیم بسکتبال استان قطعی نیست.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته شهرداری اسپانسر این تیم بوده اما امسال مسئولیت تیم داری را عهده‌دار نشده. باوجود هزینه‌های سنگین این هیأت و در صورت نبود اسپانسر، امکان حضور تیم بسکتبال با ویلچر در مسابقات لیگ بسیار کم است.

رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان مرکزی  تصریح کرد: بااین‌وجود اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی آمادگی خود را برای حمایت از این تیم به‌منظور حضور در مسابقات لیگ کشور اعلام کرده است، اما تیم بسکتبال برای رفع مشکلات مالی خود به اسپانسر نیاز دارد.

ارسال نظرات