امام جمعه اهل سنت چاه علی شهرستان دلگان گفت: حکام میانمار با حمایت دنیای استکبار و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی بر علیه مسلمانان جنایت انجام می دهد
کد خبر: ۸۹۱۷۶۵۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
مولوی عبدالبصیرشاهوزهی امام جمعه اهل سنت چاه علی شهرستان دلگان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان با اشاره به جنایت‌های بوداییان و پلیس و همچنین ارتش میانمار بر علیه مسلمانان این کشور، اظهار کرد: از سال‌ها قبل مسلمانان میانمار مورد ظلم و ستم واقع شده اند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا از حاکمان میانمار به صورت مستقیم حمایت می‌کنند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی حمایت خود را از رژیم ظالم میانمار به صورت علنی و آشکار اعلام کرده است.

امام جمعه اهل سنت چاه علی شهرستان دلگان ادامه داد: جایزه صلح نوبل به کسی داده شده است که بیشترین جنایت‌ها را بر علیه بشریت انجام داده است.

مولوی عبدالبصیرشاهوزهی اضافه کرد: مسلمانان باید با وحدت و همدلی و با اقدام عملی از این جنایت‌های رژیم میانمار بر علیه مسلمانان این کشور جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه تفرقه بلای جان جهان اسلام و مسلمین است، گفت: اکنون جهان اسلام بیشتر از هر زمان دیگر به وحدت و برادری نیاز دارد.

امام جمعه اهل سنت چاه علی شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: مسلمانان باید فریاد‌های خود را بر علیه دنیای استکبار و در راس آن آمریکا و اسرائیل خونخوار خالی کنند.
ارسال نظرات