خبرهای داغ:
امام جمعه خوسف گفت: هفته دفاع مقدس مظهر مقاومت و پایداری رزمندگان و بسیجیانی است که از جان خود گذشتند و واقعه کربلا را بازسازی نمودند.
کد خبر: ۸۹۱۷۶۶۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همایش پیاده روی شهرستان خوسف به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعهو مسئولین شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی امام جمعه خوسف در جمع بسیجیان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس مظهر مقاومت و پایداری رزمندگان و بسیجیانی است که از جان خود گذشتند و واقعه کربلا را بازسازی نمودند.

 وی ادامه داد: رزمندگان و بسیجیان ما پیرو راه و رسم و تفکر امام حسین (علیه السلام) بودند.

امام جمعه خوسف افزود: اگر گروه کوجکی از مومنین بر عهد و پیمان به حق خود تاکید داشته و مقید با شند می توانند گروه کثیری از مشرکین را شکست داده و به هدف خود برسند.

 وی ادامه داد: آزادی خرمشهر مدیون خون شهدایی است که اگر چه تعداد اندکی بودند.اما با استقامت خود شهر را نگه داشته تا این که نیرو های پشتیبان از دیگر مناطق کشور به آنان ملحق شده و خرمشهر را آزاد کردند.

شاهبیکی افزود: رییس علی دلواری که در جنوب کشور علیه سلطه انگلیس در منطقه مبارزه می کرد با هدف ولایی خود و حمایت مراجع تقلید شیعه توانست برگ زرینی در تاریخ این کشور به یادگار گذارد.

 در پایان زیارت عاشورا در امامزاده روستای نصر آباد برگزار شد و در ادامه مراسم قرعه کشی انجام شد و به قید قرعه به نفراتی هدایایی تقدیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها