با حضور جانشین سپاه بیت المقدس کردستان

مجمع بسیج شهرستان مریوان برگزار شد

اولین مجمع بسیج شهرستان مریوان با حضور جانشین سپاه بیت المقدس کردستان و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و اعضای مجمع بسیج در حسینیه ثارالله سپاه مریوان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۱۷۶۶۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به همت دبیرخانه بسیج اقشار سپاه شهرستان مریوان اولین مجمع بسیج شهرستان با حضور جانشین سپاه بیت المقدس کردستان، نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه شهرستان، رئیس مرکز بزرگ اسلامی و اعضای مجمع بسیج در حسینیه ثارالله سپاه مریوان برگزار گردید.


در ابتدای مجمع سرهنگ پاسدار محمد رضا توسلی جانشین سپاه مریوان و مسئول دفتر راهبردی بسیج شهرستان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در مجمع، گزارشی از اقشار بسیج شهرستان و کارگروه‌های موضوعی تخصصی را ارائه داد.


سپس سردار حمزه فلاح جانشین سپاه بیت المقدس کردستان در این مجمع عنوان کرد: خوشبختانه مجامع بسیج ما از رؤسای دانشگاه‌ها و ادارات، روحانیون، نخبگان، فرهنگیان و افراد برجسته جامعه تشکیل می‌دهند که این در پیشبرد اهداف کارگروه‌ها نقش اساسی ایفا می‌کند.


سردار فلاح افزود: با شناسایی موانع اجرای کار و برطرف کردن این موانع می‌توان تحقیق و پژوهش را به عنوان یک اصل در کارگروه‌ها قرار داد.


وی اظهار کرد: انتظار ما از مجمع بسیج شهرستان مریوان این است که در بحث مشکلات عدیده در عرصه‌های مختلف در کارگروه‌های تخصصی به مسئولین شهرستان کمک کنند تا این کارگرو‌ها خروجی قابل قبولی داشته باشند.


حاج ماموستا فایق رستمی امام جمعه موقت مریوان و رئیس مجمع بسیج شهرستان در این مجمع نیز بسیج را یک حرکت مردمی دانست که از بطن مردم تشکیل شده است.

وی با تشکر از تلاش شبانه روزی فرمانده سپاه شهرستان مریوان در جهت محرومیت زدایی و آبادانی روستا‌های محروم، سپاه را بازوی توانمند نظام اسلامی دانست که دلسوزانه در جهت خدمت به جامعه و رفع محرومیت از چهره شهرستان کمر همت بسته است.

در ادامه رئیس کارگروه زن و خانواده شهرستان مریوان گزارشی از وضعیت حجاب و عفاف شهرستان و راهکار‌های مقابله با بدحجابی را ارائه داد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات