خبرهای داغ:
طی هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

برگزاری کارگاه شعر«نماز» در استان کرمانشاه

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه شعر«نماز» به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۷۷۱۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

صلاح الدین قره تپه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  از برگزاری کارگاه شعر «نماز» طی هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این کارگاه همزمان با هفته دفاع مقدس و طی مهر ماه امسال برگزار خواهد شد.

 

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه تصریح کرد: توجه فوق العاده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به حوزه شعر و ادب  و اینکه ایشان از شعر به عنوان یک ثروت ملی یاد می کنند و نیز تعمیق ارزش‌های انقلاب و فراهم کردن زمینه ای برای پرورش هنرمندان طراز انقلاب اسلامی، سازمان بسیج هنرمندان را بر آن داشت که چون سال‌های گذشته اقدام به برگزاری کارگاه‌های مختلف شعر کند.

 

قره‌تپه در خصوص اهداف برگزاری این کارگاه گفت: توانمندسازی شاعران جوان و انقلابی، فراهم کردن زمینه انتقال تجربه اساتید فن در این حوزه به نسل جوان، فراهم کردن زمینه انتقال آرمان‌ها و ارزش های انقلاب با زبان شعر به نسل فعلی وآینده و  کمک به تعمیق و گسترش ارزش‌های انقلابی و اسلامی از اهداف برگزاری این کارگاه است.

 

وی یادآور شد: بسیج هنرمندان طی سال ۹۶ تعداد ۳ کارگاه را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله این کارگاه هت می توان به کارگاه «شعر عفاف و حجاب» و کارگاه «شعر نماز» اشاره کرد.

 

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این کارگاه طی هفته دفاع مقدس و مهر ماه امسال برگزار خواهد شد و علاقه مندانی که آثار خود را به دبیرخانه این کارگاه ارسال کرده اند، در آن حضور خواهند یافت.

ارسال نظرات