فرمانده انتظامی مازندران:

باید با تحقیق و پژوهش‌های علمی و کاربردی امروز را مدیریت کنیم

باید با تحقیق و پژوهش‌های علمی و کاربردی امروز را مدیریت و در برنامه‌ریزی‌ها برای آینده طرح‌ریزی کنیم.
کد خبر: ۸۹۱۷۷۲۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، از شهرستان ساری، سردار سیدمحمود میرفیضی صبح امروز در نشست نمایندگان پارلمان سربازان ناجا که با حضور معاون نیروی انسانی و نمایندگان پارلمان سربازان ناجا در ساری برگزار شد، اظهار کرد: تقویت بنیه فکری، بالا بردن آستانه تحمل و استفاده از توانمندی‌های علمی و حرفه‌ای سربازان نقش مؤثری در پیشبرد اهداف سازمانی دارد.

وی با اشاره به اینکه شرط موفقیت سازمان‌ها برخورداری از کارکنانی پویاست، افزود: باید با تحقیق و پژوهش‌های علمی و کاربردی امروز را مدیریت و در برنامه‌ریزی‌ها برای آینده طرح‌ریزی کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: ارتقای منزلت و شأن سرباز با ادای احترام متقابل همراه با مقررات سازمانی و آموزشی از مهم‌ترین راهکارهای اجرایی در بروز توانمندی‌های سربازان در دوره خدمتی آنهاست.

میرفیضی تشکیل پارلمان سربازان وظیفه را گامی مؤثر برای استفاده از ظرفیت سربازان نخبه در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مسؤولان برای حفظ شأن و منزلت سربازان عنوان کرد و گفت: تشکیل کمیسیون عالی معیشت سربازان، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، ترویج ارزش‌های اسلامی در بین سربازان، رسیدگی به وضعیت معیشتی و مشکلات سربازان و دیدار با اعضای خانواده‌های آنان از دیگر اقدامات انتظامی استان در این راستا بوده است.

وی توسعه عدالت سازمانی و پرهیز از هرگونه تبعیض، حفظ حرمت و شخصیت سرباز، ارتقای وضعیت بهداشتی، درمانی و خوشایندسازی محیط، توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی، توسعه و تقویت کمی و کیفی برای مراقبت از کارکنان وظیفه با نظارت فرماندهان را از مهم‌ترین مؤلفه‌های قابل توجه در به‌کارگیری از سربازان در ناجا عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار