خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپلذهاب خبر داد:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب از برگزاری جشنواره فرهنگی ادبی بازی دراز در شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی نقش مهمی درمعرفی ایثار و شجاعت رزمندگان و مردم شهرستان به نسل جوان دارد.
کد خبر: ۸۹۱۷۷۳۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

مهدی بساطی درگفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار داشت: اولین جشنواره فرهنگی ادبی بازی دراز در سرپل ذهاب در سه بخش ویژه عملیات بازی دراز، پادگان ابوذر و حرم احمد ابن اسحاق (ره) برگزار می گردد.

 

وی افزود: علاقمندان به شرکت دراین جشنواره می توانند آثار فرهنگی ادبی خود را در قالب سه بخش شعر، داستان کوتاه و خاطره تا تاریخ 2 مهرماه سال جاری به دبیرخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب ارائه دهند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تصریح کرد: آثارارائه شده در قالب موضوعات دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت، شهدای مدافع حرم، زن و دفاع مقدس، عاشورا و دفاع مقدس است..

 

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های برگزاری اختتامیه جشنواره از سوی اداره ارشاد شهرستان سرپل ذهاب در حال انجام است، افزود: امیدواریم با برگزاری چنین برنامه های بتوانیم از خودگذشتگی مردم این شهرستان را در دوران جنگ تحمیلی بیان کنیم.

ارسال نظرات