اختتامیه برنامه های طرح جوانه های صالحین به همت تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۷۷۴۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اختتامیه طرح جوانه‌های صالحین شهرستان شاهرود به همت معاونت تعلیم و تربیت بسیج در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج با حضور مسئولین کانون‌های صالحین و اعضا منتخب طرح جوانه‌های صالحین برگزار شد.
در این مراسم چهار مسئول پایگاه‌های برتر جوانه‌های صالحین با حضور در جایگاه به تشریح برنامه‌های خود در این طرح پرداختند و در پایان از چهار پایگاه برتر طرح جوانه‌های صالحین و ۶۵ پایگاه برگزار کننده این طرح که برخی آتش به اختیار این طرح را در پایگا‌های خود اجرا کرده بودند با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.
حجت الاسلام مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: برنامه طرح جئوانه‌های صالحین در راستای غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان در ایام تابستان در سطح پایگاه‌های بسیج شهرستان شاهرود با همکاری فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها اجرا شد و این مراسم در راستای تجلیل از فعالیت‌های بسیجیان دست اندرکار اجرای این طرح در سطح شهرستان برگزار شد.
وی افزود: ما در ابتدا قریب به ۵۶ پایگاه را ایجاد کردیم، اما در ادامه نزدیک به ده پایگاه بسیج خودجوش و آتش به اختیار این طرح را در پایگاه‌های خود اجرا نمودند که امروز از دست اندرکاران این پایگاه‌ها نیز تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها