مصطفی برزگر
طی هفته دفاع مقدس صورت خواهد گرفت؛
فرمانده سپاه ناحیه دهلران از برگزاری بیش از 150 ویژه برنامه فرهنگی در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۷۷۵۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه دهلران با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان دهلران در محل دفتر فرماندهی این ناحیه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی آبدونی" فرمانده سپاه ناحیه دهلران در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت فرارسیدن آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی رزمندگان اسلام بر علیه کفر جهانی می باشد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با دست خالی در برابر تمام دنیا و کسانی که مخالف انقلاب اسلامی بودند ایستادند و با صبر و پایداری خود اجازه ندادند تغییری در ماهیت انقلاب به وجود آید.

سرهنگ آبدونی اضافه کرد: پس از جنگ تحمیلی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بیکار ننشستند و به بهانه های مختلفی چون انرژی هسته ای، حقوق بشر و حمایت از تروریست به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی بودند که برخلاف این خواسته آنها هرروز بر شان و منزلت انقلاب اسلامی ایران افزوده می شود.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس"من انقلابی ام"خواهد بود، عنوان کرد: امسال در هفته دفاع مقدس بیش از 150 ویژه برنامه در این هفته در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران خاطر نمود: در طول هفته دفاع مقدس ویژه برنامه هایی چون پیاده روی خانوادگی، یادواره شهدا، همایش رزمندگان و ایثارگران، رژه خودرویی، نشست های بصیرتی و دیدار با خانواده شهدا برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات