تشکل هیئت دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود+عکس

اولین جلسه هیئت دانش آموزی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۷۷۶۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اولین جلسه هیئت دانش آموزی، بسیج دانش آموزی حوزه ایمان با حضور فرماندهان واحد‌های پیشگام، شورای بسیج دانش آموزی و مربی صالحین رهبر کوچک در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
در این جلسه که با قرائت قرآن توسط قاری نونهال امینی آغاز شد، محمد جلیلی مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در سخنانی با تاکید بر اهداف این هیئت اظهار کرد: هدف مهم این هیئت ایجاد ارتباط بین اعضا بسیج دانش آموزی در مدارس مختلف و حفظ و انسجام و مودت و دوستی در قالب دینی و مذهبی و ترویج فرهنگ اسلامی است.
وی افزود: باید تلاش کنیم تا این هیئت قوی شود و مرکزی برای گردهمایی دانش آموزان در سطح شهرستان شود و بتوانیم در این هیئت در ترویج فرهنگ ناب اسلامی و ترویج آن در بین دانش آموزان و پرورش جوانان تراز انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
مولودی خوانی توسط یکی از فرماندهان واحد‌ها و قرائت حدیث شریف کساء و سخنرانی حجت الاسلام مشتاقی مربی صالحین بسیج دانش آموزی از دیگر برنامه‌های این هیئت بود.
لازم به ذکراست مقرر شد تا هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت ۱۷ تا ۱۹ در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج جلسه هیئت دانش آموزی برپا گردد و حضور برای همه دانش آموزان در مقاطع مختلف آزاد است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار