خبرهای داغ:
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی گفت: تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت پس از سه ساعت تلاش ، توانستند مرد 35 ساله ن گرفتار در ارتفاعات سه چنار میامی را نجات دهند.
کد خبر: ۸۹۱۷۷۷۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی با اشاره به اعزام یک تیم‌ امدادی برای نجات مرد 35 ساله گرفتار در کوهستان‌ گفت: عصر روز گذشته تیم‌ امداد کوهستان جمعیت هلال احمر میامی پس از دریافت این خبر به محل اعزام شدند و توانستند این مرد را نجات دهند.

اسماعیلی افزود: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به محض وصول خبری مبنی بر گرفتار شدن مرد 35 ساله به ارتفاعات سه چنارمیامی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این مرد به همراه یک نفر دیگرکه پس از گذر از دامنه کوه دچار افت فشار شده و از ادامه راه باز می ماند وهمراه خود به پایین کوه آمده ونیروهای امدادی را از این موضوع مطلع می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی افزود: همراه این فرد با تماس از طریق تلفن همراه خود با هلال احمر ارتباط برقرار کرده و از گم شدن همراه در محل یاد شده اطلاعاتی را ارائه کرده است.

وی گفت: تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان میامی پس از دریافت خبر به محل هدف اعزام شدند و توانستند مرد 35 ساله را بعد از سه ساعت جستجو بیابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها