سید رحمان میرزازاده در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: غرب مسلمان ستیزی را در دستور کار خود قرار داده است و امروز میانمار عرصه این جدال حق و باطل است.
کد خبر: ۸۹۱۷۷۸۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  سید رحمان میرزازاده در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: غرب مسلمان ستیزی را در دستور کار خود قرار داده است و امروز میانمار عرصه این جدال حق و باطل است.

وی با اشاره به اینکه اسلام‌ستیزی به طور جدی در غرب دنبال می‌شود، افزود: این اقدام نشان می‌دهد که غرب با جدیت بر روی آن کار کرده‌ و به شهادت رساندن مسلمانان نتیجه این فعالیت است.

این کارشناس ارشد سیاسی با بیان اینکه غرب بانی اصلی اسلام‌ستیزی است، خاطرنشان کرد: برخی‌ها می‌گویند حقوق بشر در غرب خفته است و مدعیان دفاع از بشر ساکت‌اند، آنان چطور می‌توانند جلوی این افراد را بگیرند، خود موافق این قضیه هستند و سیاستی است که به شدت پیگیری می‌کنند و قطعا با این امر مخالف نیستند.

میرزازاده تصریح کرد: اگر موضوع برعکس آن اتفاق می‌افتاد و مسلمان اقدام به کشتن بودائیان می‌کردند رسانه‌های داخلی و خارجی چه اقدامی انجام می‌دهند، سیاست‌مدارنشان محکوم می‌کردند و بیانیه می‌دادند و غوغا به راه می‌انداختند.

وی در ادامه با اشاره به سکوت برخی رسانه‌های داخلی نسبت به این موضوع، بیان کرد: متاسفانه برخی از رسانه‌ها به غرب دل داده‌اند و برخی از آنها هرچه غرب خوشش بیاید آن را بازتاب می‌دهند.

این کارشناس ارشد سیاسی با بیان اینکه سکوت برخی از افراد در رسانه‌ها و احزاب‌شان متجلی شد، اضافه کرد: این افراد باید بدانند غرب به آنها توجهی نمی‌کنند و نزد دشمن و مردم خود ذلیل هستند، متاسفانه آنها تصور می‌کنند دشمن جایگاه حقوقی و حقیقی برای آنها قائل است اما به طور قطع دشمن به آنها نگاهی ابزاری می‌کند.

وی ادامه داد: آنها وسیله‌ای هستند که از غرب در داخل کشور نمایندگی می‌کنند و جالب است که دائم هم «شعار چو ایران نباشد تن من نباد» را هم سر می‌دهند، حداقل اگر غیرت دینی و ایرانی خود را نشان دهند اجازه نمی‌دادند که در برخی از امور به این صورت برخورد کنند.

میرزازاده در پایان با بیان اینکه آنها با اسلام ناب محمدی مشکل دارند، گفت: غرب با اسلام داعشی و عربستانی اصلا مشکلی ندارد، بسیاری از این افراد حقیر با آنها مشکلی ندارند، غرب با اسلامی مشکل دارد که روحیه آن استکبارستیزی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها