فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج ازنا گفت: پیشبرد اهداف لازمه تعامل همه جانبه همه مسئولین و خدمتگزاران مردم است که در راستای رسالت اصلی که همان حفاظت از دستاورد‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی است
کد خبر: ۸۹۱۷۸۳۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،سرهنگ سالاروند ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرمانده سپاه سرهنگ خاوریان اظهار داشت: پیشبرد اهداف لازمه تعامل همه جانبه همه مسئولین و خدمتگزاران مردم است که در راستای رسالت اصلی که همان حفاظت از دستاورد‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی است.

وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری عنوان کرد: قدرت و توانایی مدیریت و احراز، یک نعمت است که خداوند به ما داده امروز قدرت ایجاز و تقدیر مسیر را خداوند متعال به ما داده است که انشاالله در این مسیر به اهداف و رسالت اصلی که همان حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است برسیم.
 
سالاروند تصریح کرد: جا دارد از رسالت خطیر سرهنگ خاوریان که انصافا هر جایی که ایشان حضور داشتند ما پشت سر ایشان بودیم و بابت خدمت بی دریغ ایشان تقدیر و تشکر کنیم.
 

وی با تاکید بر اینکه امید است فرد لایقی برای مردم شریف و مومن شهرستان ازنا باشم که بعد از مرخص شدن از خدمتگزاری خاطره خوبی در ذهن برجای گزارم و در همه حال پیرو خط ولایت و رسیدن به نقطه عطف که همان تربیت ملی انقلاب کوشا باشم.
 انتهای پیام/
ارسال نظرات