فرمانده انتظامی غرب استان تهران،از اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان اسلامشهر و کشف یک انبار بزرگ کالای قاچاق به ارزش 20میلیارد ريال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۷۸۳۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

سردار " محسن خانچرلی " در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،در اعلان این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف افزايش احساس امنيت و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان ،با حضور چندين تيم عملياتي و اطلاعاتي در قالب گشت هاي خودرويي و موتور سوار بصورت آشکار و پنهان در محلات آلوده و جرم خيز از جمله پارک ها ، تفرجگاه ها در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا در آمد .

وي افزود:همچنين در جريان اين طرح مأموران انتظامي ضمن بازيد از 80 واحد صنفي، 18 واحد صنفي متخلف را پلمپ ، تعداد 22 دستگاه خودرو و 51 دستگاه موتورسيکلت به دليل تخلفات حادثه ساز توقيف و اعمال قانون شدند، و 3 دستگاه خودرو مسروقه و 2دستگاه موتور سيکلت سرقتي کشف گردید.

سردار خانچرلی در ادامه بيان داشت: در اجراي اين طرح تعداد 50 نفر معتاد متجاهر جمع آوري و به مراکز ترک اعتياد تحويل داده شدند و دستگيري 10نفر از سارقان که در امر سرقت منزل و وسائط نقليه و کيف قاپي فعاليت داشتند از نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد : با شناسائي محل تخلیه کالاي های قاچاق در شهرستان اسلامشهر با هماهنگي مقام قضائي و با حضور ماموران انتظامي در بازرسي از این انبار یک هزار و 200 کارتن مواد غذایی حیوانات خانگی ، یک دستگاه لودر قاچاق ، دو دستگاه راکتور خارجی قاچاق ، یک هزار و 460 عدد لوح فشرده غیر مجاز ، 34 هزار ليتر فراودهای نفتی قاچاق و دو هزار و 970 عدد قرص غیرمجاز به ارزش 20 میلیارد ريال را کشف کردند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به رضايتمندي مردم از اجراي اين گونه طرح ها گفت:اجراي چنين اقداماتي همکاري و مساعدت بيشتر شهروندان را مي طلبد .

فرمانده انتظامي ویژه غرب استان تهران از شهروندان خواست :هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت در شهرستان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع رساني نموده و هرگونه انتقاد ،پيشنهادات و يا تقدير از عملکرد پليس را از طريق سامانه 197 اعلام دارند.

انتهای پیام//

ارسال نظرات