فرمانده سپاه جلفا:

جنایات وحشیانه میانمار بزرگترین فاجعه انسانی عصر حاضر است

فرمانده سپاه جلفا جنایات وحشیانه دولت میانمار را در قبال مسلمانان این کشور بزرگترین فاجعه انسانی در عصر حاضر عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۱۷۸۴۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

خلیل شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  با بیان اینکه حوادث دردناک و کشتار، سرکوب و کوچ اجباری دهها هزار تن از مسلمانان میانماری، روح هر انسان آزاده‌ای را به شدت متالم می‌سازد گفت: مشاهده تصاویر هولناک کشتار روزانه و سازمان یافته زنان، مردان، کودکان و سالخوردگان بی‌پناه و بی‌دفاع، نشان از یک فاجعه جدید عظیم انسانی در عصر حاضر دارد.

وی با بیان اینکه سازمان‌های بین‌المللی به نام حقوق بشر، دغدغه بشر ندارند، یادآور شد: آن ها از سوی قدرت‌های استکباری مأموریت دارند و روشن است که پشت‌صحنه این جنایات، رژیم صهیونیستی قرار دارد و آنچه امروز انجام می‌شود به تحریک آن‌هاست و این سازمان‌ها نیز در پی تأمین حقوق قدرت‌های استکباری هستند.

شریفی با بیان این مطلب که در سال‌های اخیر کشور‌های غرب آسیا با تهدید و درگیری‌های داخلی‌، تروریسم و خشونت افراط گرایان روبرو بوده اند، عنوان کرد: در شرق آسیا نیز شاهد خشونت‌ها و جنایات سازمان یافته غیر قابل قبول علیه مسلمانان روهینگیا در میانمار هستیم.

شریفی تصریح کرد: از آن فاجعه بارتر، سکوت مدعیان حقوق بشر و برخی دولتها و سازمان‌های بین‌المللی است که با بی‌تفاوتی ، نظاره گر و شاهد این وقایع هولناک، نقض حقوق بشر و نسل‌کشی مسلمانان در میانمار می‌باشند.
فرمانده سپاه جلفا در پایان سخنان خود خواستار وحدت مسلمان و عکس‌العمل و دیپلماسی مناسب کشورهای مسلمان در قبال جنایات میانمار شد.

ارسال نظرات