مسئول امر به معروف سابق شهرستان ازنا:
مسئول امر به معروف سابق شهرستان ازنا گفت:دشمنان اسلام با پرداخت پول و وعده‌های پوچ، دوستان نادان شیعه و سنی را علیه یکدیگر تحریک می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۱۷۸۵۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان نشست اعتقادی، معنوی و اخلاقی با حضور خواهران بسیجی، در پایگاه فدک حوزه خدیجه کبری برگزار شد صوفی مسئول امر به معروف سابق شهرستان ازنا اظهار داشت: منحرف شدن واقعه غدیر از مسیر واقعی خود اول سبب به شهادت رسیدن امام حسین (ع)، و در ادامه دلیل اینکه نیرو‌های داعش در سوریه و عراق با شعار "قربتا عندالله" سر از تن مسلمانان می‌برند و آن‌ها را خارج شدگان از دین پیامبر خدا می‌داند، است. این وقایح چیزی جز دور شدن از غدیر است.


وی افزود: دشمنان اسلام با پرداخت پول و وعده‌های پوچ، دوستان نادان شیعه و سنی را علیه یکدیگر تحریک می‌کنند.


وی افزود: حداقل ۲۰ کانال ماهواره‌ای به عنوان شیعه انگلیسی که از افراد نادان تشکیل شده‌اند؛ سعی دارند با پخش فیلم‌هایی از توهینات شیعیان به اهل تسنن دارند، اختلافات جزئی شیعه و سنی را بزرگ کنند. در صورتیکه وهابیت اهل تسنن نیست و اختلافاتعمیقی بین شیعه و سنی وجود ندارد این وقایح چیزی جز دور شدن از غدیر است.



وی عنوان کرد: از نظر مراجع شیعه نگاه کردن به شبکه‌های ماهواره‌ای با اسامی مذهبی، چون شبکه‌های بقیع، نینوا، کربلا و ... که رسماً با حمایت انگلیسی‌ها اداره می‌شوند؛ حرام است.

صوفی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: نیرو‌های مدافع حرم با روش‌های صحیح قوی و ورزیده کنید تا بتوانند به خوبی دفاع کنند؛ موضوع اینکه در مقابله با دشمنان آنان را نکشند


وی افزود: شیعیان آدم کشی نمی‌کنند و مشکلات را با گفتمان و به‌صورت منطقی حل می‌کنند؛ و طبق دیدگاه‌های مقام معظم رهبری نباید به سران اهل تسنن فحش داد. طوریکه زیارت عاشورا به دلیل وجود جملات توهین‌آمیز به سران اهل تسنن و جهت جلوگیری از اختلافات از رسانه‌های خارجی پخش نمی‌شود.
وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که فرمودند: "تاریخ مثل این ملت سراغ ندارد"، مدافعین حرم را با غیرت و دوستدار امیرالمومنین (ع) دانست بیان کرد: مدافعین حرم جهت آموزش و تهیه وسایل رزم هزینه‌های زیادی صرف می‌کنند؛ و این ذهنیت منفی که می‌گویند به مدافعین حرم پول‌های گزافی داده میشود، باید از مردم دور شود.


وی با حضور نیرو‌های آمریکایی در افغانستان بیان کرد: به گفته آمریکایی‌ها با وجود فاصله زیاد، این نیرو‌ها با هدف دفاع از امنیت آمریکا در افغانستان حضور دارند. پس نباید گفته شود امنیت عراق و سوریه چه ربطی به دفاع از ایران دارد؛ و چرا سربازان ایرانی در عراق و سوریه مبارزه می‌کنند.


صوفی با عنوان اینکه واقعه غدیر باید مقدمه‌ای برای ظهور، ولی عصر (عج) باشد لازم دانست و گفت: که مادران شیعه باید از امثال مادر وهب و مادر شهید حججی الگوبرداری کنند و با تربیت فرزندانی مومن و انقلابی، مشوق آنان در مسیر سربازی برای امام زمان (عج) باشند.


وی در زمینه بحث ازدواج از خانواده‌ها ذکر کرد: اجازه ندهند سن ازدواج بالا برود، زیرا یکی از عوامل افزایش گناه در جامعه خواهد بود؛ در امر ازدواج تا می‌توانیم پیش قدم باشیم و راحت بگیریم.


وی با اشاره به اهداف قیام امام حسین (ع) و زنده نگه داشتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: ما باید به وظیفه شرعی خود عمل کنیم؛ و برای اصلاح امور کشور از خودمان شروع کنیم چرا که مسئولین و دولت انتخاب مردم هستند.


صوفی با توجه به اصل هشتم قانون اساسی افزود: باید همه مردم بر مردم، مردم بر مسئولین، مسئولین بر مردم و مسئولین بر مسئولین، امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند.
 
 
انتهای خبر/z
ارسال نظرات