رئیس سازمان بسیج اساتید روحانیون و طلاب کشور:

بیش از 200 سایت و شبکه علیه روحانیت شیعه فعالیت می‌کند

رئیس سازمان بسیج اساتید روحانیون و طلاب کشور گفت: بیش از ۲۰۰ سایت و شبکه علیه روحانیت شیعه از طریق ترور شخصی و شخصیتی فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۸۹۱۷۸۵۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی ظهر امروز در نخستین جلسه از سلسله جلسات گفتمان سیاسی در حوزه علمیه خراسان که در محل مدرسه علمیه عالی نواب مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه محرم شاهد اتفاقات مهم و سهمگین در جهان اسلام و بسیج استکبار جهانی علیه ارزش‌های اسلامی و انسانی در میانمار هستیم.

وی بیان داشت: از مجامع بین‌المللی و سازمان حقوق بشر خواستاریم اجازه دهند فریاد این مظلومان به گوش جهانیان برسد.

گواهی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در رشد و تعالی جامعه افزود: قبل از انقلاب حوزه‌های علمیه جایگاهی نداشتند، اما امروزه در بیش از ۱۹۰ کشور در جهان حوزه‌های علمیه فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه روحانیت همواره در صحنه بوده است، بیان داشت: روحانیت به رهبری امام خامنه‌ای سکاندار کشتی انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج اساتید روحانیون و طلاب کشور گفت: بیش از ۴۵۰۰ روحانی در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند و ۳۱۵ نفر هم به اسارت رفتند.

وی با بیان اینکه امروز بیش از ۲۰۰ سایت و شبکه علیه روحانیت شیعه از طریق ترور شخصی و شخصیتی فعالیت می‌کند گفت: امروز شبهات در جامعه غوغا می‌کند و در فضای مجازی شبهات بسیاری علیه تشیع، مراکز اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی به‌وجود می‌آید که یکی از کارآمدی‌ها و وظایف بسیج اساتید ایستادگی در برابر شبهات و مسائلی نظیر سند ۲۰۳۰ است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها