فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای ۱۶۰ برنامه متنوع طی هفته دفاع مقدس و آغاز ماه محرم در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۷۸۶۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

اجرای ۱۶۰ برنامه متنوع طی هفته دفاع مقدس در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس که با حضور مسئولین شهرستان نهاوند در سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا امروز دشمن جرات نزدیک شدن به ایران اسلامی را ندارد، افزود: با دلاورمردی‌ها و رشادت‌های فرزندان برومند ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با رهبری‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود که ایران از چنگ چپاولگران نجات یافت و توانستند ایران اسلامی را از تهدیدات دشمن مصون نگه دارند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه وظیفه امروز ما حفظ و حراست از نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ شهید و شهادت که باید به نسل‌های بعد منتقل شود از دیگر وظایف ما است و باید نسل جوان را با روزهای دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.

وی افزود: با مقارن شدن هفته دفاع مقدس با آغاز ماه محرم می‌توان به خوبی فرهنگ عاشورایی و شهید و شهادت و دفاع مقدس را به نسل نوجوان و جوان انتقال داد .

کریمی از اجرای ۱۶۰ برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس و آغاز ماه محرم در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت : دیدار رزمندگان دفاع مقدس و بسیجیان با امام‌جمعه و خانواده شهدا و غبارروبی گلزار مطهر شهدای جنگ تحمیلی از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: ویزیت رایگان در مناطق محروم توسط بسیج جامعه پزشکی و برگزاری یادواره‌های شهدا در مناطق مختلف شهرستان نهاوند نیز طی این هفته انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اضافه کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی در سطح مدارس و مناطق مختلف نهاوند، اجرای برنامه مختلف ورزشی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری نیروی انتظامی شهرستان نهاوند در هفته دفاع مقدس رژه خودرویی، پخش مارش نظامی در سطح شهرستان نهاوند نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات