سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود:

دفاع مقدس،یاد آورهشت سال رشادت های مردم سلحشور و جوانان برومند این سرزمین است

آشوری با بیان اینکه دفاع مقدس،یاد آورهشت سال رشادت های مردم سلحشور و جوانان برومند این سرزمین است گفت: بیش ازده برنامه فرهنگی ، هنری از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در هفته دفاع مقدس اجرای می گردد.
کد خبر: ۸۹۱۷۸۷۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری با بیان اینکه دفاع مقدس یاد آورهشت سال رشادت‌های مردم سلحشور و جوانان برومند این سرزمین است گفت: به مناسبت این ایام برنامه‌های متنوع فرهنگی وهنری برگزارخواهد شد که از جمله آن‌ها، نمایشگاه نقاشی، اجرای نمایش، شب شعر، روایت گویی، پخش فیلم سینمایی مرتبط با این ایام درسینما فرهنگ شاهرود، دراختیارقراردادن بلیط سینما بصورت نیم بها، دیداربا خانواده‌های شهدای هنرمند، تجلیل از ایثارگران اداره، برگزاری جنگ شاد، ایستگاه صلواتی درجلوی مجتمع فرهنگی وهنری مهر، و فضا سازی محیط اداره ... انجام خواهد شد.
وی افزود: سخنرانی، خاطره گویی دوران دفاع مقدس، محفل انس با قرآن کریم، مسابقه‌های فرهنگی، هنری و... از سوی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد و همکاری با ستاد برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان و مشارکت با آن‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت این ایام انجام می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار