فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در مراسم اختتامیه طرح صالحین پایگاه حضرت مریم (س) گفت: هدف طرح جوانه های صالحین مقابله با تهدیدات نرم دشمن است.
کد خبر: ۸۹۱۷۸۷۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، سرهنگ سید اسدالله امامی در مراسم اختتامیه طرح جوانه های صالحین که در محل پایگاه حضرت مریم (س) برگزار شد اظهار کرد: شجره طیبه صالحین و طرح جوانه های صالحین یکی از بهترین شیوه ها برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است که در محلات و مساجد مختلف در سطح شهرستان برگزار شد.

وی گفت: در طرح جوانه های صالحین که در طول ایام تابستان برگزار شد با هدف ارتقاء و ایجاد نشاط و تعالی بین حلقه های صالحین و در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه ای برای رشد و تعالی بسیجیان  طراحی و اجرا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر با تشکر از مربیان این برنامه، یکی از اهداف طرح جوانه های صالحین را غنی سازی اوقات فراغت جوانان و مقابله با هجمه ها و تهدیدات نرم دشمن برشمرد و گفت: طرح کشوری جوانه های صالحین در راستای احیای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر شکوفایی استعدادهای جوانان و نوجوانان برگزار شد.

 وی به خدمات ارائه شده در این طرح اشاره کرد و گفت: در این طرح بسیجیان در دوره های فنی و حرفه ای، قرآن، آموزش سبک زندگی اسلامی و ورزشی حضور داشته و از کلاسهای فوق استفاده کردند.

ارسال نظرات