اسیب شناس اجتماعی در گفتگو با «بسیج»:

طلاق زشت‌ترین حلال در نزد خداوند

طلاق از نظر رفتاری دارای سه مرحله است طلاق زبانی، طلاق عاطفی و طلاق حقوقی و فیزیکی با توجه به اینکه طبق قوانین و مقررات بعد از وقوع طلاق که زشت‌ترین حلال در نزد خداوند می باشد.
کد خبر: ۸۹۱۷۹۳۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
دکتر مجید ابهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به معضلات طلاق در جامعه گفت: طلاق از نظر رفتاری دارای سه مرحله است طلاق زبانی، طلاق عاطفی و طلاق حقوقی و فیزیکی با توجه به اینکه طبق قوانین و مقررات بعد از وقوع طلاق که زشت‌ترین حلال در نزد خداوند می باشد.
 
وی افزود: از نگاه سیبآسیب شناسی اجتماعی وجود مهر طلاق در شناسنامه بانوان برای آن‌ها آسیب‌های اجتماعی را فراهم کرده و آن‌ها را در معرض مخاطره قرار می‌دهد چرا که به محض مشاهده مهر طلاق در شناسنامه‌های آن‌ها متاسفانه نظر افراد پیرامونی در اکثریت مواقع تغییر کرده و شاید به طمعی به طرف انهاحرکت کنند.

این آسیب شناس اجتماعی یاد اور شد: بعضی از کارشناسان اعتقاد دارند برداشتن مهر طلاق یعنی ترویج دروغگویی در حالی که هیچ ارتباطی بین دروغ گفتن ندارد. برداشتن مهر طلاق به این معنا نیست که زن اصلا ازدواج نکرده، یعنی در صورت لزوم با استعلام از ثبت احوال می‌توان فهمید که خانم یا آقایی ازدواج کرده یا نکرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار