شامگاه پنج شنبه بعد از نماز مغرب عشا در مسجد جامع شهرستان کوهدشت به همت پایگاه آیت الله مروجی حوزه مقاومت سیدالشهدا (ع) یادواره شهیدحججی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۷۹۴۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت السلام والمسلین جمیاری امام جمعه شهرستان نوراباد دراین یادواره ضمن تشکر از بانیان این یادواره اظهار داشت: یکی از مباحثی که خیلی اهمیت دارد و باعث پویایی جامعه می‌شود همین مسله شهادت است.

وی با اشاره به اینکه شهادت بابی است که این باب واین در را نمیتوان روی هر کس باز کنند و این دست ما نیست و شعارهم نیست افزود: امثال شهید حججی دنبال چه چیزی بودند چرا رفتند سوریه قرآن به ما می‌گوید (من المومنین رجال صدق) از مومنین یک سری افراد مرد به تمام معنا هستند.

امام جمعه محترم شهرستان نوراباد بیان کرد: مومن فردی است که خودش نشانه امنیت است یکی از معانی مومن اینکه مردم ازش احساس امنیت کنند، لذا مومن یعنی کسی که هم در دنیا، در آخرت، در اجتماع و در پیشگاه خداوند امنیت دارد و مثل شهید حججی خودش هم امنیت ایجاد میکند.
در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت جناب سرهنگ حقی زاده و دیگر کارکنان سپاه و همچنین مسولین شهرستان وشورای شهر کوهدشت وعموم بسیجیان مخصوصا بسیجیان حوزه سیدالشهدا و عموم مردم شرکت داشتند.

خبرنگار: ابوذر گراوند
انتهای پیام/
ارسال نظرات