مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه خرم آباد مطرح کرد:

همایش پیاده روی در جهت گسترش وزرش بین مردم برگزار می‌شود

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه خرم آباد گفت: همایش پیاده روی خانوادگی هرساله توسط سپاه ناحیه خرم آباد ودر آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مکان‌های ورزشی برگزار می‌شود وهدف از آن تجدید میثاق با آرمان شهدا و گسترش ورزش در بین مردم است.
کد خبر: ۸۹۱۷۹۵۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

حمیدرضا بیدپرور، مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه خرم آباد در گفت و گو با خبرگزاری بسیج لرستان بیان کرد:همایش پیاده روی خانوادگی هرساله توسط سپاه ناحیه خرم آباد ودر آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مکان‌های ورزشی برگزار می‌شود وهدف از آن تجدید میثاق با آرمان شهدا و گسترش ورزش در بین مردم است.
وی افزود: مسافت پیاده روی به طول ۳ کیلومتر بوده که در پایان برنامه جوایزی به به قید قرعه و به رسم یادبود به شرکت کنندگان اهدا میشود.
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه خرم آباد بیان کرد: اجرای برنامه باهمکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری وارگان‌هایی همچون راهنمایی و رانندگی و هلال احمر و سازمان صدا و سیما می‌باشدکه نهایت سپاس و تشکر را از این ارگان‌ها دارم.
در پایان از حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) و پایگاه‌های مقاومت بسیج بعثت، شهید امیدی و فراش زاده و آحاد مردم که برای برگزاری این همایش ما را یاری کردند تشکر و قدردانی کرد.
خبرنگار: علی رضا شرفی
انتهای پیام/
ارسال نظرات