خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد:

صداقت و عمل به ارزش‌ها ضامن بقای حکومت‌ها است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، داشتن صداقت، امانتداری، توحید و عمل به ارزش‌ها ضامن دوام و بقای حکومت‌ها دانست.
کد خبر: ۸۹۱۷۹۶۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در دیدار با دکتر مره صدق  نماینده جامعه ی کلیمیان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از کلیمیان استان کرمانشاه گفت: در احکام اسلام هیچ فرقی بین مسلمان و مسیحی و کلیمی نیست و همه ادیان با یکدیگر برابر هستند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد :حضرت موسی (ع) یکی از پیامبران اولی‌العزم بوده و پیروانش را به تقوی و دینداری دعوت می‌کرده و اگر جامعه کلیمیان با توجه به فرامین حضرت موسی (ع) عمل کند می‌توانند شاهد رشد، ترقی و پیشرفت خود باشند.

 

آیت الله علما افزود: داشتن صداقت، امانتداری، توحید و عمل به ارزش‌ها ضامن دوام و بقای حکومت‌ها است و در صورت به کار بردن آن در زندگی، ملت‌ها شاهد پیشرفت و ترقی خواهند بود.

 

در ادامه  این دیدار دکتر مره صدق نماینده جامعه ی کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقلیت های مذهبی و به خصوص ما جامعه کلیمیان هر چه به رهبری و ولایت فقیه  نزدیکتر میشویم احساس امنیت و  آرامش بیشتری می کنیم و این امنیت و آرامش را مدیون صلابت و ابهت نظام جمهوری اسلامی و در راس آن هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب هستیم. و ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت برای رهبر معظم انقلاب وجود ایشان را از الطاف الهی دانست.

 

 وی در پایان از حمایت های حضرت آیت الله علماء از جامعه کلیمیان استان قدر دانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار