در آستانه ماه محرم و با حضور دکتر یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز:
در آستانه فرارسیدن ایام محرم ،اجتماع عاشورائیان اصناف و بازاریان کرج با حضور فرمانده سپاه استان البرز ،دکتر یوسف مولایی ،نمایندگان ستاد بازسازی عتبات عالیات ،هیات مدیره اتحادیه های صنفی کرج و فرماندهی بسیج اصناف استان در سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان البرز برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۱۷۹۷۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، در آستانه فرارسیدن ایام محرم ،اجتماع عاشورائیان اصناف و بازاریان کرج با حضور فرمانده سپاه استان البرز دکتر یوسف مولایی ،نمایندگان ستاد بازسازی عتبات عالیات ،هیات مدیره اتحادیه های صنفی کرج و فرماندهی بسیج اصناف استان در سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان البرز برگزار شد . 

اجتماع عاشورائیان اصناف و بازاریان کرج برگزار شد .

این گردهمایی با هدف تشریک مساعی و تعیین اهداف و برنامه های اصناف کرج در ماه محرم و نحوه ی مشارکت اصناف در برگزاری راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی برگزار شد .
در آغاز این مراسم حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با اشاره به حضور همه جانبه اصناف و بازاریان در مراسم ویژه ایام محرم و ارادت قلبی این قشر از جامعه به سرور و سالار شهیدان در سخنانی یادآور شد : اصناف و بازاریان ،همواره در صف اول خدمت به درگاه اهل بیت عصمت و طهارت بوده اند . در بحث ایام محرم و حضور در مراسم ویژه این ماه نیز ،نقش اصناف همواره پرشور و تاثیر گذار بوده است .
وی افزود : بسیاری از هیات ها و تکایای سطح شهر با همت و مشارکت کسبه محل برپا می شود که این اشتیاق پرشور و ارادت از عشق به سرور و سالار شهیدان حصرت ابا عبداله الحسین سرچشمه می گیرد .
کریمی افزود : همانگونه که همکاران گرامی استحضار دارند .چند سالیست که مراسم راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی با مشارکت و همراهی طیف های مختلف جامعه و با اهداف مختلف سیاسی ،فرهنگی ،اجتماعی و معنوی برگزار می شود. باید توجه داشت که برگزاری باشکوه این مراسم نشانه ای از اقتدار و اتحاد امت اسلامی و شیعیان در برابر تکفیری ها و دشمنان واقعی اسلام است . بنابراین وظیفه فرد فرد ماست که با تمام توان در این حرکت بزرگ شرکت کنیم .
در ادامه این مراسم سردار مولایی فرمانده سپاه استان البرز نیز در همین رابطه و نقش پررنگ اصناف در برافراشته نگاه داشتن پرچم حسینی مطالبی را بیان کرد .
در بخش کوتاهی از این مراسم بهروز حصاری نائب رئیس اتاق اصناف نیز ،خواستار اتحاد و هماهنگی اصناف کرج برای مشارکت در این مراسم سیاسی و معنوی شد و نابودی کامل تکفیری ها و پاکسازی جهان اسلام از وجود شیاطین را در گروه یک رنگی و انسجام ملت اسلامی عنوان کرد .
در بخش پایانی این مراسم نیز از تنی چند از مسوولان هیات های اصناف و بازاریان کرج با اهدای لوح تقدیر ،تجلیل شد .

 

خبرنگار بسیجی :مرادی

ارسال نظرات