خبرهای داغ:
امام جمعه عجب شیر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان به اهمیت خانواده و نقش آن در جامعه اشاره کرد و گفت: غرب و دشمنان اسلام، برای از فروپاشی خانواده و از بین بردن ارزش های جوامع اسلامی برنامه دارند و باید به عنوان یک مسلمان حواسمان به اتفاقاتی که روی می دهد باشد.
کد خبر: ۸۹۱۸۰۰۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت السلام محمود شربیانی، افزود: امروزه انواع آسیب ها همچون خشونت های خانوادگی، اعتیاد و طلاق سلامت خانواده ها را به خطر انداخته و آنچه تاکنون خانواده ها را در برابر تهدیدات و توطئه‌های دشمنان مقاوم نگه داشته، پایبندی به ارزش های دینی است ولی متاسفانه ماهواره این سرمایه بزرگ را هدف قرار داده است.
وی با اشاره به رشد آمار طلاق در جامعه از آن به عنوان زنگ خطر برای جامعه نام برد و اظهرداشت: این آمار زیبنده جامعه اسلامی نیست به همین علت متولیان فرهنگی و مسئولان کشور باید فکری کنند و به تحکیم خانواده ها کمک کنند.
حجت الاسلام شربیانیدر بخش دیگر سخنان خود به کشتار مسلمانان در میانمار بیان کرد: نزدیک به 400 هزار نفر را آورده شده و به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی موضوع سیاسی است.
وی مطرح شدن همه پرسی برای استقلال کردستان از عراق را خطری بزرگ برای عراق و منطقه عنوان کرد و گفت: کشور عراق هنوز از مسائل داخلی، وجود داعش پاک نشده و مطرح شدن موضوع همه پرسی اوضاع عراق را بدتر از وضعیت حال حاضر می کند.
امام جمعه عجب شیر گفت: این توطئه ای است که از سوی آمریکا و اسرائیل تهیه شده و به طور قطع دولت مرکزی نیز با این همه پرسی مخالفت خواهد کرد تا از وقع درگیری دیگری در منطقه جلوگیری شود.

 

ارسال نظرات