امام جمعه موقت بیرانشهر:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران نتیجه دیپلماسی خنده است/ هرکسی به حرف، ولی فقیه گوش نکرد منتظر سیلی دشمن باشد

امام جمعه موقت بیرانشهر گفت: همه دولتمردان بدانند که هرکسی به حرف، ولی فقیه خود گوش نکرد منتظر سیلی دشمن باشد و همه مردم فهمیدند نباید با آمریکا سازش داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۱۸۰۳۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ حجت الاسلام مصطفی صفری خطیب نماز جمعه این هفته بیرانشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تاکید آشنا ساختن جوان‌های به بعد‌های مثبت این دوره اظهار داشت:علیرغم کارشکنی‌های رئیس جمهور وقت بنی صدر دفاع مقدس مردم مسلمان ایران شکل گرفت و نیرو‌های جوان و شهادت طلب به جبهه‌ها شتافتند


وی افزود:پس از شکل گیری و اتحاد و انسجام در میان نیرو‌های انقلابی حماسه‌ای مقدس شکل گرفت حماسه دفاع مقدسی که برکات و دستاورد‌های بی نهایتی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

امام جمعه موقت بیرانشهر عنوان کرد:یکی از ارزش‌هایی که رزمندگان اسلام با تکیه بر آن توانستند پیروزی‌های را برای جبهه حق به ارمغان بیاورند شهادت طلبی بود.

صفری به تحریم‌های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد افزود:ما تمام تعهدات خود را نسبت به برجام عملی ثابت کردیم واین آمریکا ست که برجام را دارد نقض می‌کند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کردند که باید جواب تهدید را باید با تهدید داد ادامه داد:وقتی جواب تهدید را با خنده دادی باید منتظر اینگونه رفتار‌های آمریکا باشیم.

وی تاکید کرد:همه دولتمردان بدانند که هرکسی به حرف، ولی فقیه خود گوش نکرد منتظر سیلی دشمن باشد و همه مردم فهمیدند نباید با آمریکا سازش داشته باشیم.


انتهای خبر/z
ارسال نظرات