پایان چهاردهمین دوره رقابت‌های دو و میدانی باشگاههای استان مرکزی:

خمین قهرمان دوومیدانی استان مرکزی شد

مرحله پایانی چهاردهمین دوره رقابت های دو و میدانی باشگاه های استان مرکزی با قهرمانی خمین، نایب قهرمانی اراک و سومی قورچی باشی در اراک پایان یافت.
کد خبر: ۸۹۱۸۰۸۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی  مرحله پایانی چهاردهمین دوره مسابقات دو و میدانی باشگاه های استان مرکزی روز جمعه با شرکت ۶۹ ورزشکار از شهرهای اراک، خمین، شازند، زرندیه، قورچی باشی، کمیجان و ساوه در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

این رقابت ها در ۱۰ ماده پیگیری شد که در نهایت، در ماده ۳۰۰۰ متر پیاده روی محمد آرین نژاد، مصطفی شاه محمدی و محمدرضا امیر آبادی همگی از اراک الف، اول تا سوم شدند.

در ماده ۵۰۰۰ متر یاسین رجبی از شازند، سروش کاظمی از خمین اول و دوم شدند و حمید کاوه ای از ساوه الف در جایگاه سوم قرار گرفت همچنین ،در ماده ۱۰۰ متر هاشم یادگاری از خمین بر سکوی نخست ایستاد، جواد اکبری از ساوه ب مقام دوم را کسب کرد و قاسم بامداد از ساوه الف، سوم شد.

همچنین در ماده ۲۰۰ متر هاشم یادگاری، عرفان حبیبی هر دو ازخمین اول و دوم شدند و امیررضا هیزجی از ساوه الف در جایگاه سوم ایستاد. در ماده ۴۰۰ متر نیز، مرتضی رضایی از خمین، مصطفی محمدی از قورچی باشی اول و دوم شدند و امیرحسین ده حقی از اراک الف مقام سوم را کسب کرد.

در ماده۸۰۰ متر هم امیر فاضلی نسب از خمین در جایگاه نخست ایستاد، امیرحسین ده حقی از اراک الف مقام دوم را کسب کرد و رحیم رستگاری از خمین مقام سوم را به دست آورد.

در ماده پرش طول، محمدرضا بهروزی از خمین، سجاد کریمی از شازند و عرفان حبیبی از قورچی باشی اول تا سوم شدند.

در ماده پرتاب دیسک هم حجت ناصر رمضانی از ساوه، حشمت الله مظاهری از قورچی باشی و پارسا ترابی از اراک الف، مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در ماده پرتاب وزنه، حجت ناصر رمضانی و مهدی عسگری هر دو از ساوه الف اول و دوم شدند و محمد مرادی از ساوه ب در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ماده ۴در ۱۰۰ امدادی هم خمین مقام نخست را به دست آورد، ساوه الف در جایگاه دوم قرار گرفت و قورچی باشی سوم شد.

در رده بندی نهایی در سه مرحله و نتایج پایانی چهاردهمین دور رقابت های دو و میدانی باشگاه های استان مرکزی، تیم دو و میدانی خمین با کسب ۱۵۵ امتیاز جام قهرمانی را نصیب خود کرد، تیم اراک با کسب ۱۱۰ امتیاز نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم قورچی باشی با کسب ۸۷ امتیاز در سکوی سوم ایستاد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار