مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان:
مراسم معارفه رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه محمد رسول الله(ص) ناحیه مانه و سملقان با حضوراعضاء شورای حوزه و برخی از فرماندهان پایگاه در محل حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۸۰۹۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مراسم معارفه رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه محمد رسول الله(ص) ناحیه مانه و سملقان با حضوراعضاء شورای حوزه و برخی از فرماندهان پایگاه در محل حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام منفردی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان با اشاره به آیات 88 و89  سوره شعرا گفت: پروردگار عالم می فرماید در قیامت نه مال به درد انسان می خورد نه منال تنها چیزی که به درد می خورد قلب سلیم است ،قلب سلیم قلبی است که به جز خدا در قلب چیزی جا نگیرد.

وی در ادامه افزود: قلب آمریکایی بود که در فتنه 88 پرچم ،بیرق و علم را به زمین انداخت و به سمت عزاداران سید الشهداء سنگ پرتاب کردند، قلب آمریکایی مسجد لولاگر تهران را سوزاند.

منفردی گفت: این قلب استکباری بود که عکس امام (ره) را پاره کرد و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر داد و قلب صهیونیستی است که سر را از بدن شهید حججی جدا کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان در ادامه عنوان داشت: قلب امام (ره) خانه خدا بود ،حرم پروردگار بود ،قلب مقام معظم رهبری حسینیه سید الشهداء است لذا باید بسیج بیت رهبری را قرارگاه بصیرت دهی خود قرار دهد.

در پایان برنامه حجت الاسلام زنده دل معرفی و حکم مسئولیت رابط دفتر نمایندگی در حوزه محمد رسول الله (ص)  به وی داده شد.

ارسال نظرات