خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه جواد الائمه خراسان شمالی با انتقاد از برخی تفکرات در اعلام پایان انقلاب آن را پایان پذیر ندانست و مسیر انقلاب را مسیر شهدا دانست.
کد خبر: ۸۹۱۸۱۱۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ صبح امروز سرهنگ محمدرضا شجاع معاون اجرایی سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام خراسان شمالی در همایش پیاده روی به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به حماسه هشت سال دفاع مقدس، این رویداد عظیم را بیمه کننده انقلاب اسلامی دانست و گفت: با دفاع مقدس ظهور به نوعی نزدیک شد و در این رویداد شرق و غرب علیه نظام اسلامی ایران متحد شدند اما در برابر ملت ایران به زانو در آمدند.

شجاع قرن ۲۱ را قرن اسلام عنوان کرد و افزود: تشکیل خط مقاومت مرهون هشت سال دفاع مقدس است و روز به روز بر اقتدار این جریان افزوده می‌شود.

وی شهدا را عامل سرافزاری نظام در تمام جهان دانست و تصریح کرد: مسیر نظام اسلامی با خون شهدا مستمر است و باید به راه شهدا وفادار بود و این مسیر که توسط شهدای اسلام ترسیم شده است را ادامه داد.

معاون اجرایی سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام همچنین شهید حججی‌ها را حجت خداوند و عامل عزت جریان مقاومت بیان کرد و افزود: به واسطه دفاع مقدس مرکز تحولات جهان در ایران قرار گرفت و هم اکنون نیز با تشکیل خط مقاومت این تاثیر پر رنگ‌تر شده‌است.

سرهنگ محمدرضا شجاع فرهنگ ایستادگی و مقاومت را از شاخصه‌های جریان مقاومت دانست و این فرهنک را برگرفته از دفاع مقدس بیان کرد.

شجاع با اشاره به عهد ملت ایران با امام(ره) تاکید کرد: تفکر و آرمان ایران اسلامی در پایبندی به وفای عهد امت با امام است و طی کردن مسیر عزت و حماسه و رشادت‌های دفاع مقدس است.

وی همچنین تفکر انقلابی را ادامه راه شهدا عنوان کرد وگفت: شعار هفته دفاع مقدس سال ۹۶ با عنوان من انقلابی ام نامگذاری شده است که نشان از تداوم انقلاب در فکر، عمل و حرکت جمهوری اسلامی ایران دارد.

شجاع با انتقاد از برخی تفکرات در اعلام پایان انقلاب تصریح کرد: انقلاب اسلامی پایان پذیر نیست و مسیر انقلاب مسیر شهدا است.

معاون اجرایی سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی در ادامه افزود: فرهنگ انقلاب، فرهنگ ایستادگی و مقاومت است و تشکیل لشکر اسلام با این فرهنگ سبب شد تا در یمن گروهی کوچک بتواند در برابر استکبار ایستادگی و مقاومت کند.

گفتنی است در دوران دفاع مقدس، خراسان شمالی ۳۴هزار رزمنده ، ۶ هزار جانباز، ۳هزار شهید و ۵۶ شهید گمنام به انقلاب اسلامی هدیه کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها