جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: آنها با بهانه مخالفت جمهوری اسلامی با بازدید از مراکز نظامی به دنبال آن هستند که تحریم‌ها را از بخش هسته‌ای به سایر بخش‌‌ها منتقل کنند.
کد خبر: ۸۹۱۸۲۴۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردار حسین نجات در همایش مدیران هیئت‌های رزمندگان اسلام استان البرز که در سالن میلاد کرج برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا در کنار تغییر رفتار جمهوری اسلامی به دنبال تغییر ساختار آن هم است؛ آن‌ها به دنبال آن هستند که هزینه نقض برجام را بر گردن جمهوری اسلامی بیندازند تا خودشان متهم به نقض برجام نشوند.
 
جانشین سازمان اطلاعات سپاه افزود: آنها با بهانه مخالفت جمهوری اسلامی با بازدید از مراکز نظامی به دنبال آن هستند که تحریم‌ها را از بخش هسته‌ای به سایر بخش‌‌ها منتقل کنند.
 
وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب، اضافه کرد:  اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد کشور به قدری قدرتمند شود که تحریم روی آن اثر نداشته باشد.
 
سردار نجات با بیان اینکه اکنون تمام سلاح‌های مورد نیاز خودمان در کشور تولید می‌شود، افزود: امروزه به حدی از قدرت رسیده‌ایم که آمریکا  در خلیج فارس خط ارتباطی مستقیم می‌خواهد.
 
جانشین سازمان اطلاعات سپاه ادامه داد: اگر ما به تولیدکننده داخلی اعتماد کرده و جلوی کالای قاچاق را بگیریم، می‌توانیم گام های موثری را در اقتصاد برداریم.
 
سردار نجات با بیان اینکه اگر واقعیت‌های اسلام را به جوان‌ها منتقل کنیم، شیفته آن می‌شوند, تصریح کرد: تغییر سبک زندگی از توطئه‌های آمریکایی‌هاست که از فضای مجازی برای اجرای آن کمک می‌گیرند.
 
جانشین سازمان اطلاعات سپاه ادامه داد: بنابر بر فرمایش مقام معظم رهبری هیئت‌های رزمندگان باید انقلابی باشند و دغدغه‌های نظام را بیان کنند.

منبع:بسیج پرس 

انتهای پیام/
ارسال نظرات