حسین عباداله زاده
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر گفت: صالحین و جوانه‌های صالحین یکی از تاکتیک‌های فرهنگی است که در زمان فعلی لازم و ضروری است چرا که تربیت انسان‌های صالح و مدیر در تراز انقلاب اسلامی از ضروریات است.
کد خبر: ۸۹۱۸۲۷۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
اختتامیه جوانه‌های صالحین شهرستان مشگین‌شهر با حضور مربیان جوانه در محل کانون نرجس برگزار شد.



در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد پورمند فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر ضمن تشریح برنامه‌های جوانه صالحین گفت: طرح جوانه‌های صالحین از 18 خرداد ماه به مدت سه ماه در طول تابستان در پایگاه‌های مقاومت اجرا شد.



وی افزود: این طرح در دو بازه زمانی اجرا شد که عمده برنامه‌های بازه اول هیئت‌های قرآنی بود و بازه دوم این طرح در قالب برنامه‌های فرهنگی، اردویی، آموزشی و تربیتی برگزار شد.



حجت الاسلام عبدالله رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر در این مراسم گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن شرایط کشور ایجاب می‌کرد پایگاه‌ها اسلحه به دست بگیرند اما بعد از ایجاد امنیت کامل در کشور سلاح از پایگاه‌های مقاومت جمع آوری شده و به محل اجرای برنامه‌های فرهنگی تبدیل شده است.



وی افزود: شجره طیبه صالحین و جوانه‌های صالحین یکی از تاکتیک‌های فرهنگی است که در زمان فعلی لازم و ضروری است چرا که تربیت انسان‌های صالح و مدیر در تراز انقلاب اسلامی از ضروریات نظام اسلامی است تا مدیران توانایی اداره کردن جهان را داشته باشند.



حجت الاسلام رضایی تاکید کرد: صالحین به دنبال حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است و در هر زمان و مکانی احساس نیاز کند وارد میدان خواهد شد.



وی با بیان اینکه در تهران از هر3 ازدواجی یک مورد به طلاق منجر می‌شود گفت: تقریباً 40 میلیون جمعیت ایران از اینترنت و فضای مجازی استفاده می‌کند که میانگین استفاده از این فضا در ایران بین 5 الی 16 ساعت در روز است در حالی که میانگین جهانی استفاده از فضای مجازی 16 ساعت در ماه است و این امر منجر به افزایش آسیب‌های اجتماعی در کشور می‌شود.



وی تصریح کرد: درصد کمی از فعالان فضای مجازی از مباحث علمی استفاده می‌کنند و اکثر استفاده کنندگان از این فضای مجازی بیشتر به دنبال مسائل مبتذل هستند که این امر جامعه را دچار بحران می‌کند.



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر گفت: فضای مجازی انسان را از اجتماعی شدن در جامعه دور می‌کند و افرادی که وارد این محیط می‌شوند خواسته یا ناخواسته در رفتار آن‌ها تاثیر گذار خواهد بود به طوری که فعالان این عرصه از ازدواج و فرزند آوری فاصله می‌گیرند وضعیت جامعه رو به تغییر پیش می‌رود و ... .



در پایان این مراسم از مربیان جوانه‌های صالحین تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار