موسی زاهدی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب از تشکیل و راه اندازی گشت های عملیاتی محله محور بسیج در میناب خبرداد.
کد خبر: ۸۹۱۸۲۸۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، طالب احمدی نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میناب راه اندازی گشت های محله محور را یکی از ملاک های ثبات امنیت اجتماعی دانست و اظهار کرد: این طرح بصورت گشت شبانه در راستای برقراری امنیت بیشتر در محلات این شهرستان اجرایی می شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب افزود: برابر برنامه ابلاغی بسیج ،گشت های محله محور از سطح پایگاه تا ناحیه مقاومت راه اندازی و در این طرح  متناسب با حوزه ناامنی از ظرفیت، دهیاری ها، بخشداری ها در راستای اجرای بهتر ماموریت های ابلاغی استفاده می شود.

وی مدیریت و نظارت جدی بر گشت های محله محور بسیج مورتاکید قرار داد و گفت: با اجراي اين طرح در هر محله، چند تن از نيروهاي بسيج به گشت‌زني خواهند پرداخت كه با اجرای این ماموریت از انجام سرقت، ناامني‌هاي اجتماعي و مسايلي که ممکن است خانواده ها را نگران کند جلوگیری می شود.

سرگرداحمدی نیا خاطرنشان ساخت: نيروهاي بسيجي با همكاري نيروي انتظامي و مقامات قضايي، امنيت را در محله‌هاي شهرستان میناب ارتقاء خواهند داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب، استفاده از ظرفیت افراد معتمد، صاحب نفوذ در محلات و ایجاد ارتباط با این عزیزان را یکی دیگر از روش های موثر درجهت اصلاح وضعیت یک منطقه و ارتقاء سطح امنیت در محله های آسیب پذیر عنوان کرد.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات