خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اعلام اینکه نمایشگاه تولیدات مددجویان خودکفا شده این نهاد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز دایر می شود، گفت: این نمایشگاه از 25 تا 31 شهریور در 60 غرفه برپا می شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۳۴۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی  افزود: هدف از برپائی نمایشگاه تولیدات مددجویان معرفی و ارائه خدمات کمیته امداد و در رأس آن توانمندی مددجویان در بخش اشتغال و خودکفایی است.

وی با بیان اینکه 60 طرح خودکفایی کمیته امداد استان در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد، اضافه کرد: کفش، لباس، بدلیجات، عرقیات گیاهی، تابلو فرش، مواد غذایی، خشکبار، جواهرسازی، گل سازی  از جمله طرح هایی هستند که در این نمایشگاه برای فروش عرضه خواهند شد.

کلامی با بیان اینکه طرح های خودکفایی محصولات تولیدی خود را برای فروش در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد، اظهارداشت: نمایشگاه با رویکرد عرضه و فروش تولیدات مددجویان خودکفا شده در رده مشاغل خرد و خانگی برپا می شود.

وی با تاکید به اینکه اشتغال زایی برای مددجویان می تواند آن ها را به نیروهای مولد تبدیل کند، بیان کرد: اشتغال پایدار مددجویان زمینه ساز توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است و سبب خروج آنها از چرخه حمایتی می شود.

کلامی برگزاری كلاس های آموزشی، معرفی افراد واجد شرایط به مراكز آموزش فنی و حرفه‌ای، ارائه مشاوره های شغلی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح های اشتغال، ارائه آموزش های تكمیلی در حین اجرای طرح های اشتغال، بازاریابی و فروش تولیدات طرح های خودكفایی با قیمت مناسب را از دیگر برنامه های کمیته امداد برای اشتغال مددجویان عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها