امام جمعه خلخال با انتقاد از دولت گفت: دولت باید در اجلاس آستانه در جمع کشور ها کشتار مسلمانان بیگناه میانمار را مطرح می کرد.
کد خبر: ۸۹۱۸۴۲۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری با اشاره به فجایح وسیع و کشتار کودکان و مردم  مسلمان و بیگناه کشور میانمار به دست دولت و ارتش میانمار گفت: جای بسی گله مندی و انتقاداز دولت وجود دارد که علیرغم شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در آستانه مشکل کشتار مسلمانان میانمار را مطرح نکردند . وی افزود : جای تاسف دارد که بعد از برگشت از این  اجلاس می شنویم که می گویند وقت نشد که مورد میانمار مطرح شود.

رشتبری به روز مباهله اشاره و در سخنانی با اشاره به اهمیت بنیان خانواده و نزول سوره هل اتی در خصوص اهل بیت وخانواده اظهار داشت: از جمله ضروری ترین وظایف مردم در جامعه امروز توجه به بحث خانواده است که باید با اهمیت با این موضوع نگاه شود و  دشمن خود بی بندباری و فساد را در کشورهای غربی تجربه کرده و می خواهد این تجربیات شوم و فساد و بی بندباری را در کشور ما بین خانواده ها رواج دهد که باید خانواده ها هوشیار باشند.

رشتبری گفت: هم اکنون مسلمانان با وحدت  دست سعودی و صهیونیستی که حامی تروریسم در کشتار وسیع مردم میانمار است را باید قطع کنند و دولت ما نیز با باید با قاطعیت وارد عمل شود.

رشتبری با اشاره به روز بازنشستگان گفت: جامعه با احترام برخورد شایسته با بازنشستگان داشته باشد و حرمت این قشر نه تنها در خانواده بلکه در جامعه و بین مسئولین نیز باید حفظ شود.

 

 

منبع:ازناو

ارسال نظرات