خبرهای داغ:
مسئول آموزش ابتدایی آران و بیدگل:

۹۰ درصد کلاس های درس آران و بیدگل بیش از ۳۰ دانش آموز دارد

آران و بیدگل - مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: هم اکنون بیش از ۹۰ درصد کلاس های درس مدارس شهرستان خارج از حد استاندارد و با حضور بیش از ۳۰ دنش آموز برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۴۲۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

 به گزارش خبرگززاری بسیج از اصفهان ،کمال بلالی صبح شنبه، در شورای آموزش و پرورش آران و بیدگل اظهار داشت: کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی دلیل اصلی کلاس های شلوغ درس در آران و بیدگل است.

وی با اشاره به اینکه آران و بیدگل به دلیل مهیا بودن شرایط اشتغال میزبان اتباع کشورهای دیگر و همچنین مهاجر پذیری از دیگر شهرهای کشور است، افزود: هم اکنون فقط در دوره ابتدایی مدارس این شهرستان بیش از یک هزار دانش آموز افغانی ثبت نام شده اند.

مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آران و بیدگل در ادامه به فعالیت برخی از پیش دبستانی های غیر مجاز در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: این پیش دبستانی ها، بدون مجوز از بهزیستی و آموزش و پرورش و بدون در نظر گرفتن استانداردهای لازم فعالیت می کنند.

وی خواستار رسیدگی به وضعیت پیش دبستانی های غیر مجاز در شهرستان شد و تصریح کرد: فعالیت این پیش دبستانی های وجهه کار آموزش را زیر سوال می برد.

بلالی به موضوع انسداد مبادی بی سوادی نیز در شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع، ثبت احوال اسامی افرادی که در سنین ورود به دوره تحصیل هستند را در اختیار آموزش و پرورش قرار می دهد تا موضوع تحصیل افرادی که به هر دلیلی وارد مدرسه نمی شوند از طرق مختلف دنبال شود.

وی به موضوع پروژه مهر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تمام اقدامات لازم در راستای اجرایی شدن پروژه مهر به عنوان پروژه ای که تمامی مسائل آموزشی و پرورشی دانش آموزان را در بدو آغاز سال تحصیلی در بردارد در آموزش و پرورش انجام شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار