با محوریت دفاع مقدس برگزار شد؛

همایش پیاده روی خانوادگی در شهر خلخال

همزمان با هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی خانوادگی با گرامیداشت شهید محسن حججی در خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۸۴۲۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، ا حضور خانواده های خلخالی همایش پیاده روی خانوادگی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رشادت شهید محسن حجحی شهید مدافع حرم کشورمان در شهر خلخال برگزار شد.

این همایش پیاده روی که از مسیر استادیوم تختی با طی 5 کیلومتر تا گلزار شهدای خلخال با همکاری سپاه ناحیه خلخال، اداره ورزش وجوانان ، راهنمایی و رانندگی و بسیج ورزشکاران خلخال برگزار شد به قید قرعه کشی به 40 نفر از علاقمندان به ورزش پیاده روی خانوادگی جوائزی از قبیل دوچرخه ، کارت هدیه ، لوازم خانگی و لوازم ورزشی اهدا شد.

دراین مراسم که جمعی از مسئولین شهرستان خلخال نیز حضور داشتند سرهنگ جهانبخش عطایی فرمانده سپاه خلخال در سخنانی در جمع شرکت کنندگان د رهمایش پیاده روی با اعلام آغاز هفته دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: جانفشانی شهدا و ایثارگران آسایش ایران اسلامی وامت را به دنبال داشت و باید جامعه قدردان زحمات این عزیزان باشد.

عطایی گفت: رزمندگان در سخت ترین شرایط با نثار خون خود عزت و شرف ملت ایران حفظ کردند و اکنون اگر ایران اسلامی قدرتمند در مقابل مستبکران با اقتدار ایستادگی کرده در سایه ایثار و شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی از حضور خانواده ها در همایش پیاده روی خانوادگی هفته دفاع مقدس تقدیر کرد و بر حضور گسترده در برنامه های فرهنگی و اجتماعی هفته دفاع مقدس از سوی مردم و مسئولین تاکید کرد.

 

 

منبع:ازناو

ارسال نظرات