خبرهای داغ:
مدير عامل شركت گاز خراسان جنوبي:

بهره مندي 100درصد خانوار شهری درمیان از گاز طبیعی تا پایان امسال

مدير عامل شركت گاز استان خراسان جنوبي از برخورداري 100 درصد خانوار شهري شهرستان درميان از نعمت گاز طبيعي با بهره برداري از عمليات گازرساني به شهرهاي طبس مسينا و گزيك خبر داد .
کد خبر: ۸۹۱۸۴۴۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ،" فرشيد دشتي " با اشاره به آخرین وضعیت گاز رسانی به این شهرستان اظهار داشت: درحال حاضر شهرهای اسدیه وقهستان در شهرستان درمیان از نعمت گاز طبیعی برخوردارمي باشند و گازرسانی به شهرهای طبس مسینا، گزیک، 45 روستا و کارخانه سیمان باقران با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال دردست اجرا است که پیش بینی می شود تا پایان سالجاری کارخانه سیمان باقران، شهرهای طبس مسینا، گزیک و 15 روستاي این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردند.


وی با اشاره به اینکه برای بهره برداری از پروژه های گازرسانی به شهرستان درمیان بیش از 635 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: در راستای گازرسانی به این شهرستان تاکنون بیش از 112 کیلومتر خط انتقال گاز، 330 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و بیش از 3500 انشعاب اجرا و نصب گردیده است.


شايان ذكر است تاكنون بیش از 2600مشترک در این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستندو با بهره برداری از پروژه های در دست اجرا، 100 درصد خانوار شهری و حدود 50 درصد از خانوار روستایی شهرستان درمیان تحت پوشش گاز طبیعی قرار می گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار