معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه :

سپاه بر پایه تقوا و باورهای دینی شکل گرفته است

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه گفت: امروز غفلت نکردن از دشمن و شیوه‌های گوناگون آن برای تغییر باورهای دینی کار سخت محسوب می‌شود که وظیفه پاسداران انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۱۸۴۴۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در گردهمایی عقیدتی سیاسی در جمع پایوران و سربازان سپاه استان البرز که صبح امروز در حسینیه کریم اهل بیت (ع) ستاد برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) با تاسی به جد بزرگوار خود مردم را به کتاب الله فرا می‎خواند و به عقیده بسیاری از فقها وصیتنامه سیاسی الهی امام راحل به نوعی ترجمه و تفسیر آیات قرآن است.

سپاه بر پایه تقوا و باورهای دینی شکل گرفته است

وی با اشاره به این مهم که در اسلام کاری ارزشمند است که سخت‌تر باشد تصریح کرد: امروز غفلت نکردن از دشمن و شیوه‌های گوناگون آن برای تغییر باورهای دینی کار سخت محسوب می‌شود چراکه تثبیت باورهای دینی امری دشوار و این همان کاری است که ائمه اطهار(ع)، امام(ره) و مقام معظم رهبری انجام می‌دهند.

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه خاطرنشان کرد: سپاه یقینا بر پایه تقوا و باورهای دینی شکل گرفته است و باید این را روز به روز تقویت و متعالی کرد و باید گفت بسیچ نیز یک سپاه مکتبی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه والای ولایت فقیه به عنوان بزرگترین میراث امام خمینی(ره) به بیان تهدیدات دشمن علیه ولایت فقیه پرداخت و گفت: در راس همه تهدیدات دشمن تضعیف ولایت فقیه قرار دارد و باید با هوشیاری نگذاریم دشمن به اهداف شوم خود دستیابی پیدا کند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه افزود: امروزه راه برون رفت از همه چالش‌ها و تهدیدات علیه انقلاب اسلامی، تبعیت واطاعت محض از فرامین رهبرمعظم انقلاب است و تا زمانی که مردم و مسئولان مطیع ولایت باشند هیچ خطری نمی‌تواند انقلاب اسلامی را تهدید کند.

 

خبرگزاری بسیج استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها