لباس سازندگی بر تن دانشجویان؛

مناطق محروم پارس آباد این روزها دانشگاه جهادگران شده است

جهادگران بسيج دانشجویی دانشگاه هاي پيام نور و آزاد شهرستان پارس آباد اين روزها در گرماي تابستان مشغول خدمت رسانی به روستاهای محروم پيريواتلو، مقصودلو سفلي و مقصودلو وسطي هستند.
کد خبر: ۸۹۱۸۴۴۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، گروه های جهادی نامی آشناست برای جوانانی که می خواهند راه جهادگرانی را ادامه دهند که روزگاری نه چندان دور پس از پیروزی انقلاب چه سختی ها که به جان نخریدند تا خنده ای بر لبان مردم مستضعف حک کنند حال امروز دانشجویانی که تا دیروز قلم در دست در سنگر دانشگاه مشغول تحصیل علم بوده اند به کمک محرومان شتافته اند.

اين روزها جهادگران بسيج دانشجویی پارس آباد در مناطق مختلف و البته محروم شهرستان بدور از چشم داشت ها و قاب های دست و پاگیر مسئولیتی و تعارفات اداری و البته پاس کاری های بروکراسی های موجود به نوعی دیگر و البته با اصل و اساسی حقیقی در کنار محرومین به خدمت رسانی مشغول هستند.

این گروه جهادی متشکل از 120 دانشجوی برادر و خواهر از دانشگاه هاي پيام نور و آزاد اسلامي شهرستان پارس آباد هستند که از 20 شهريور ماه در روستاهاي پيريواتلو، مقصودلو سفلي و مقصودلو وسطي از توابع شهرستان پارس آباد مستقر و تا 29 شهريور ماه جاري نيز مشغول خدمت رساني در اين روستاها مي باشند.

اردوهای جهادی بسيج دانشجويي شهرستان پارس آباد در دو بخش حوزه عمرانی به ساخت حمام، سرويس بهداشتي و حصار كشي حياط و در حوزه فرهنگی به برنامه های فرهنگی و آموزشی از قبیل نماز، احکام، گلدوزي، حفظ قرآن و کتابهای درسی به مردم محروم روستا خدمات ارائه مي دهند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان پارس آباد با اشاره به زمینه‌ فعالیت اردوها، گفت: هدف از اردوهای جهادی خودسازی دانشجویان و کمک به محرومان است و این اردوها می‌تواند در شناخت و درک محرومیت‌ها تأثیرگذار باشد.

حسن بحري با بيان اينكه اردوي جهادی دانشجویی پارس آباد پس از 10 روز فعالیت مستمر در روستاهای محروم پيريواتلو، مقصودلو سفلي و مقصودلو وسطي 29 شهريور به پايان مي رسد، تصريح كرد: با رویکرد جهادی این اردوها می توان دانشجویان را در جهت فرصتی برای خودسازی، خودشناسی، کسب رضایت خداوند و اولیای الهی، تقویت ارزش ‌های اخلاقی و قناعت پیش برد.

 

///

///

////

///

///

///

///

///

///

580

 

منبع:آران مغان

ارسال نظرات
آخرین اخبار