خبرهای داغ:
امام جمعه ثلاث باباجانی:

جهاد وظیفه همه مسلمانان است

امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: جهاد وظیفه همه مسلمانان در همه زمان ها است و این فریضه نباید هیچ گاه در بین مسلمانان فراموش شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۴۵۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ثلاث باباجانی، نماز جمعه شهرستان ثلاث باباجانی با حضور مردم متدین و مومن ثلاث باباجانی با امامت ملا احمد شیخی در مسجد جامع شهر تازه آباد برگزار گردید.

 

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی در ابتدای خطبه های این هفته از نماز جمعه هفته دفاع مقدس را به ملت قهرمان و سرفراز ایران اسلامی تبریک گفت.

 

ملا احمد شیخی دفاع مقدس را حماسه ای بزرگ توصیف کرد که در آن زمان ملت قهرمان ایران فریضه جهاد در دفاع از خاک خود را در برابر دشمنان این مرز و بوم رقم زدند.

 

ماموستا شیخی افزود: دفاع مقدس کوله باری از تجربه و رشادت ها را برای ملت ایران اسلامی به بار آورد و در سایه این رشادت ها است که امروز جمهوری اسلامی ایران دارای قدرت بزرگ منطقه ای و فرا منطقه ای است.

 

وی بیان داشت: نباید هشت سال حماسه جانانه فرزندان این مرز و بوم به دست فراموشی سپرده شود و باید هر ساله یاد و خاطره این حماسه بزرگ گرامی داشته شود.

 

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به جمله معروف امام حسین (ع)  «  کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا » اظهار داشت : ما در دوران دفاع مقدس تنها با صدام جنگ نداشتیم بلکه با تمامی استکبار جهانی جنگیدیم .

 

ملا احمد شیخی عنوان کرد: در حال حاضر دشمنان و استکبار با اسلام سر ستیز دارند و باید مسلمانان و در راس آنها سران کشورهای اسلامی بیش از پیش هوشیار و متحدتر باشند.

 

ماموستا شیخی با گذری بر وضعیت مسلمانان میانمار گفت: کشتار مسلمانان بی گناه میانمار نمونه ای بارز از اسلام ستیزی استکبار است و این امر در سایه غفلت مسلمانان رقم می خورد.

 

وی خاطرنشان ساخت : طرح جنگ افروزی استکبار جهانی در سراسر جهان ادامه دارد و ما مسلمانان باید احساس مسئولیت داشته باشیم تا که گرفتار نقشه های شوم دشمنان نشویم.

 

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی در ادامه خطبه های این هفته از نماز جمعه عنوان کرد : محراب مساجد مسلمانان یعنی فرمان دفاع و شمشیر و اسلحه و جهاد .

 

ملا احمد شیخی گفت: تمامی شعارهای اسلامی ما شعار جبهه و جنگ و جهاد است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار