خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور:

دست های آلوده اسرائیل پشت اتفاقات میانمار است

امام جمعه کنگاور اسراییل را مروج افراطی گری و محور شرارت دانست و گفت: پس از دعوت فرمانده ارتش میانمار به اسرائیل در سال۲۰۱۵ ؛ موجب شد تا خشونت ها در این کشور شکل افراطی بگیرد.
کد خبر: ۸۹۱۸۴۵۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور،  حجت السلام علی محمد لروند در خطبه های این هفته نماز جمعه کنگاور با اشاره به اتفاقات ناگوار در کشور میانمار، گفت: بدون شک استکبار جهانی و در راس آن اسرائیل خون خوار پشت از قضیه است.

 

امام جمعه کنگاور اسراییل را مروج افراطی گری و محور شرارت دانست و گفت: پس از دعوت فرمانده ارتش میانمار به اسرائیل در سال۲۰۱۵ ؛ موجب شد تا خشونت ها در این کشور شکل افراطی بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه اسرائیل مروج افراطی گری است، اظهار کرد: همان سلاحی که مردم مسلمان غزه را می کشد درحال حاضر مردم مسلمان میانمار را قتل عام می کند.

 

حجت الاسلام لروند کشتار مسلمانان و آوارگی 400 هزار مسلمان در میانمار را تنها به علت مسلمان بودن دانست و گفت: مدعیان حقوق بشر و مجامع بین المللی در این موضوع سکوت کرده اند و عکس العملی نداشته اند.

 

وی با بیان اینکه جایزه ننگین صلح نبل سکویی برای جنایتکاران شده است، افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی حامی اصلی کشتار مسلمانان هستند.

 

امام جمعه کنگاور در بخش دیگری از سخنان خود به روز تکریم بازنشسته ها اشاره کرد و تصریح کرد: بازنشتگان سرمایه هایی با ارزش برای کشور و جوانان هستند لذا باید توجه بیشتری به این قشر شود.

 

وی تاکید کرد: یکی از ترفندهای مهم دشمنان اسلام، پاشیده شدن نهاد مهمی به اسم خانواده است، از همین رو باید جامعه به امر ازدواج و تشکیل خانواده اهمیت ویژه ای قائل شود.

 

وی همچنین با اشاره به بازدیدش از سد آناهیتا کنگاور، اظهار کرد: فعالیت 70 دستگاه خودرو نیمه سنگين نشان میدهد سد آناهیتا تعطیل نیست و در صورتی که با کمک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دولتبه بهره برداری برسد، مشکل آب آشامیدنی شهرستان حل و اقتصاد منطقه نیز متحول خواهد شد.

 

وی در پایان با انتقاد از حضور کمرنگ مسئولان در مراسم یادواره آبروی محله و گرامیداشت شهدای محله اسلاام آباد افزود: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی باید در مناسبت های ملی مذهبی و مراسمات مختلف در کنار مردم حضور داشته باشند.

ارسال نظرات