خبرهای داغ:
۲۱۰ پروژه ی فنی، تولیدی و پشتیبانی صدا و سیمای مرکز اصفهان از جمله استودیوی بزرگ خبر و اتاق فرمان با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال با حضور استاندار و رئیس سازمان صداوسیمای کشور به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۱۸۴۵۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

رسول زرگر پور در مراسم افتتاح همزمان پروژه های صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به جزئیات همایش بین المللی پیرغلامان در اصفهان اظهار کرد: این همایش یکی از بهترین همایش های برگزار شده بود و از لحاظ کمیت و کیفیت در بین 15 همایش سرآمد شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه حمایت ویژه ای از صدا و سیمای مرکز اصفهان انجام خواهدشد، تصریح کرد: صداوسیما به عنوان یک واسطه هم زبان مسئولان دولتی و مدیران است و هم زبان مردم و دغدغه های آن ها را بیان می کند.

وی با بیان اینکه نیروهای توانمندی در صدا و سیمای استان فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: حضور این نیروهای توانمند صداوسیمای کشور در اصفهان موجب شده است که رئیس این سازمان نگاه ویژه ای به مرکز اصفهان داشته باشد.

بر این اساس، با حضور استاندار اصفهان و رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ۲۱۰ پروژه ی فنی ، تولیدی و پشتیبانی صدا و سیمای مرکز اصفهان از جمله استودیوی بزرگ خبر و اتاق فرمان با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها