خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهرستان صحنه در خطبه های نمازجمعه؛

ملت متصل به ولایت شکست ناپذیر است /عیار مسئولین ما به ولایت پذیری آنان است

امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت: به فضل پروردگار جمهوری اسلامی ایران با حمایت های همه جانبه مردم هر روز بر قله های افتخار و پیشرفت است.
کد خبر: ۸۹۱۸۴۶۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام مسلم حیدری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به تحریم های آمریکا عیله جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: از دولت انتظار داریم که در برابر تحریم ها و تهدیدات دشمن ایستادگی کند و جواب زیاده گویی های آنان را با اقتدار بدهد.

 

وی ادامه داد: کره شمالی اندازه یک استان ماست ، ولی ببینید چطور قاطعه استکبار را تهدید و لرزه به جان آنان می اندازد. دولت مردان باید توجه داشته باشند که با ایمیل و نامه نمی شود اینان را بر سر جای خودشان بگذارید باید محکم در مقابل این افراد ایستاد چرا که روز به روز در حال نقض برجام و ادامه تحریم ها هستند.

 

حجت الاسلام  مسلم حیدری با بیان اینکه طبقه سخن رهبری مسئله میانمار یک مسئله سیاسی است و مذهبی نیست خاطر نشان کرد : آمریکا و چین پشت جنایت میانمار هستند چرا که منافع اینها در آن کشور وجود دارد.

 

امام جمعه موقت شهرستان صحنه با بیان اینکه ملت متصل به ولایت شکست ناپذیر است گفت: به فضل پروردگار جمهوری اسلامی ایران با حمایت های همه جانبه مردم هر روز بر قله های افتخار و پیشرفت است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان صحنه گفت: ما باید مطیع امر رهبری باشیم و عیار مسئولین ما به ولایت پذیری آنان است و باید مثل عصای موسی در دست رهبر باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه اگر ما نمیتوانیم مالک اشتر برای رهبر باشیم حداقل ابوموسی اشعری نباشیم یادآور شد: تقوی داشتن باعث می شود ما خوب و موثر کار کنیم . وضعیت نماز ما در ادارات خوب نیست و در مقابل این فریضه الهی در حال کوتاهی هستیم.

 

حجت الاسلام مسلم حیدری گفت: ماه محرم در هفته آینده آغاز می شود و متاسفانه برخی از خرافات وارد عزاداری های ما شده است و این همه نقشه دشمنان است که ما را اصل جریان کربلا دور کنند.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه گفت : امام حسین(ع) شهید شد تا دین حفظ شود ما در ظهر عاشورا میبینیم که اذان می دهند ولی برخی در حال عزاداری هستند.

ارسال نظرات