به بهانه سفر آخوندي به اردبيل؛
آقاي آخوندي، سکوت و بی تفاوتی و عدم رسیدگی وزارت راه که متولی آن حضرتعالی می باشید، همچون نمکی است بر زخم های داغ دیدگان و بازماندگان این فجایع و هنوز نسخه پیچی پيدا نشده كه ذره ای از دردهای سوزناک و عذاب آور این مردم را بهبود بخشد.
کد خبر: ۸۹۱۸۴۶۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، ضمن قدردانی از حضور دکتر عباس آخوندی، وزیر محترم راه و شهرسازی در استان اردبیل، لازم دیدم فرصت را مقتنم شمرده مطالبی در خصوص جاده مواصلاتی مغان به اردبیل عرض نمایم؛ هرچند مردم میهمان نواز مغان چشم بدر ماندند که وزیر محترم، جلگه مغان را مزین به قدومشان گردانند که متاسفانه نشد!

آقاي وزير، اگر تصاویر مربوط به حوادث های ناگوار و دلخراش جاده مغان را در یک نمایشگاه عکس به معرض نمایش بگذاریم، باید سر در نمایشگاه را با تابلویی بنام بیت الاحزان معرفی نماییم! بی شک هر انسان دل رحم و خداشناس و باوجدان كه قدم به آن نمایشگاه گذارد با چشمانی اشک بار و قلبی جریحه دار شاهد تصاویری خواهد بود که کم از جنایت داعش در ممالک اسلامی ندارد. اما تفاوتش در این است آنجا جلادهای انسان نما قتل و کشتار می نمایند، اما اینجا کم کاری و بی توجهی برخی مسئولان باعث پَرپَر شدن انسان های بی گناه می شود.

آقاي آخوندي، جاده ۲۱۰ کیلومتری مغان به اردبیل یک قاتل و جانی سابقه دار است که در گرفتن جان مردمان جلگه مغان ایضا سایر میهمانان این دیار، درنگ نمی کند و مردم را به کام مرگ می‌کشاند.

وزیر محترم، مردم نگون بخت ی خطه مغان قبل از اینکه نمایشگاه عکسی در این خصوص دایر شود! خود شاهدان عینی این فجایع بوده اند. از كجا بگم، از مادری كه داغ فرزند دیده و فرزندی داغ پدر يا کاروان عروسی كه به عزا مبدل گشته كه بجای اینکه نُقل و شیرینی بر سر عروس و داماد بریزند؟ در غم از دست دادن عزیزانشان، کاه و خاکستر بر سر ریخته اند و بجای هلهله و پایکوبی در مراسم عروسی، فریاد وا مصیبتا سر داده اند!

آقاي آخوندی، سکوت و بی تفاوتی و عدم رسیدگی وزارت راه که متولی آن حضرتعالی می باشید، همچون نمکی است بر زخم های داغ دیدگان و بازماندگان این فجایع! تنها مرهمی که آلام این مردم را تسکین می دهد رسیدگی سریع در راستای استاندارد سازی و تعریض این جاده است و هیچ وعده و نسخه پیچی کاغذی قادر نخواهد بود ذره ای از دردهای سوزناک و عذاب آور این مردم را بهبود بخشد چرا كه گوش ها نیز از وعده وعید های عملی نشده پُرشده است و دیگر گوش شنوایی از سوی مردم برای شنیدن سخنان بدون پشتوانه و به ظاهر امیدوار کننده نیست.

آقاي وزير، مردم منتظر اقدام و تصمیم جهادی حضرتعالی هستند، چنانچه این مهم از سوی حضرتعالی انجام پذیرد و در عمل ملموس باشد مردم جلگه وسیع مغان در یک اجتماع عظیم نماز شکر بجا خواهند آورد و تا آخر عمرشان دعاگوی شما خواهند بود و تندیس مرد جهادگری چون شما را در میادین شهر بنا خواهند نمود که تاریخ مغان این لطف بی بدیلتان را در قلوب مردم مغان حک خواهد كرد!

آقاي آخوندي، مردم مغان را در یابید که نیاز مبرم به بذل توجهتان دارند.

 

 

منبع:ارس تبار

ارسال نظرات