اردوهای جهادی بسیجیان اصحاب رسانه مناطق در مناطق محروم شهرستان دلگان

این بار جهادگران ما از جنس رسانه هستند، آمده‌اند تا با دوربین‌های خود عشق واقعی را به تصویر بکشند و با قلم‌هایشان جهادگران بسیجی گمنامی را که همیشه در عرصه‌های مختلف بی قید و شرط پیش تازند را ماندگار کنند.
کد خبر: ۸۹۱۸۵۰۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
 کلمه جهاد معانی متعددی را یدک می‌کشد و تنها به معنای جنگ و دفاع نیست و می‌تواند در عرصه‌های مختلف عناوین مختلفی را چون جهاد مالی، جهاد زبانی و...به خود اختصاص دهد.

با توجه به اشکال مختلف جهاد، جهادگران عرصه‌های مختلف نیز عناوین مختلفی را به خود اختصاص می‌دهند، جهادگران دفاع مقدس، جهادگران عرصه سازندگی و ... از این دست عناوین هستند.

اما این بار جهادگران ما از جنس رسانه هستند، آمده‌اند تا با دوربین‌های خود عشق واقعی را به تصویر بکشند و با قلم‌هایشان ماندگار کنند جهادگران بسیجی گمنامی را که همیشه در عرصه‌های مختلف بی قید و شرط پیش تازند.

شهرستان دلگان در جنوب استان سیستان و بلوچستان میزبان جهادگران و اصحاب رسانه شد تا بار دیگر ایثار و از خودگذشتگی رنگ تازه‌ای بگیرد.

کودکان چشم انتظاری که با شروع مهر ماه منتظر مدرسه‌ای نو با رنگ و بوی کودکی بودند و هنگامی که کار ساخت مدرسه به پایان رسید خنده‌های با صداقتشان گواهی خوشحالی از عمق وجودشان می‌داد.

جمعی از بسیجیان اصحاب رسانه با مشارکت بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان در قالب اردوهای جهادی اقدام به محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم شهرستان دلگان کردند تا با حرکت جهادی طعم شیرین لبخند بر چهره محرومین را بر دلهای خود روایت کنند و این را با عمق جان و صفای باطن تجربه کنند.

جهاد گرانی که از نسل همان شهدایی هستند که 8 سال برای مقابله با دشمن مقاومت و ایثار کردند و اکنون در همان قالب جهاد محرومیت زدایی می‌کنند.

این 2 گروه جهادی در حال ساخت یک باب مدرسه 5 کلاسه با زیر بنای 170 مترمربع در روستای هیت کلیر (hyt kalyr) از توابع بخش مرکزی دلگان هستند.

2 پزشک عمومی یک پزشک ارتوپد و یک ماما در قالب این گروه جهادی مردم بی‌بضاعت و مستضعف روستای چاه الوند را به صورت رایگان ویزیت و به آنان دارو تجویز کردند.

این گروه‌های جهادی به مدت 10 روز در روستاهای شهرستان دلگان اقدام به محرومیت زدایی و ارائه خدمات پزشکی می‌کنند.
ارسال نظرات