امام جمعه نمین:

باید به زنان نقش و وظیفه های حضرت فاطمه(س) داده شود

امام جمعه نمین گفت: مشکل اصلی زنان رفتن به ورزشگاه ها نیست بلکه به زنان باید نقش و وظیفه های حضرت فاطمه(س) داده شود
کد خبر: ۸۹۱۸۵۰۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت الاسلام والمسلمین صفر یوسف زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه به تفسیر و تشریح آیه مباهله پرداخت و گفت: روز مباهله از ایام بسیار بزرگ است به طوری که اگر مردم آیه ی مباهله را به خوبی درک می کردند می توانستند روز غدیر را هم بشناسند و در نتیجه کربلا و عاشورا به وجود نمی آمد.

امام جمعه نمین در ادامه سخنان خود به برخی از پیام های آیه مباهله اشاره کرد و افزود: آیه مباهله نشان می دهد کسانی که حضرت محمد(ص) با خودشان برده بود از برگزیدگان خداوند هستند و مقابله با آنها حکم مقابله با خدا را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که معضل اصلی جامعه، بیکاری است گفت: مشکل اصلی زنان رفتن به ورزشگاه ها نیست بلکه باید به زنان نقش و وظیفه های حضرت فاطمه(س) داده شود.

یوسف زاده با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در جمع اعضای مصلحت تشخیص نظام گفت: بنا به فرموده ی مقام معظم رهبری همه ما باید انقلابی فکر کنیم و انقلابی نیز عمل کنیم.

حجت السلام یوسف زاده در پایان خطبه های نماز جمعه از افتتاح حوزه علمیه خواهران در شهر نمین خبر داد و گفت: حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا روز یکشنبه این هفته و با حضور سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در شهر نمین افتتاح خواهد شد.

 

 

منبع:شکوه فرهنگ نمین

ارسال نظرات