فرمانده سپاه ناحیه نیر:

رشادت و ایثار مدافعان حرم برگرفته از نهضت عاشورا است

سرهنگ بنیادی گفت: رشادت و ایثار امروز مدافعان حرم برگرفته از قیام عاشوراست و مدافعان حرم با الگوگیری از این قیام در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۱۸۵۳۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سرهنگ محرم بنیادی فرمانده سپاه ناحیه نیر در یادواره شهدا آبروی کوچه ها و افتخار محله ها که در روستای ویرثق نیر برگزار شد اظهار داشت: شهیدان مدافع حرم پیروان حقیقی و اصلی شهدای دفاع مقدس هستند و اگر ما هم‌اکنون امنیت و اقتدار کنونی را شاهد هستیم مدیون دلاورمردی‌ها و بزرگواری‌های بزرگوارانی هستیم که با گذشت از جان و مال خود و برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هم‌اکنون در سوریه می‌جنگند.

 

وی گفت: رشادت و ایثار امروز مدافعان حرم برگرفته از قیام عاشوراست و مدافعان حرم با الگوگیری از این قیام در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: شهدای مدافع حرم که به شهادت می‌رسند در استمرار حرکت عاشورایی امام حسین(ع) هستند.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از 1480 سال از واقعه عاشورا می‌گذرد اما همچنان ندای "هل من ناصر ینصرنی" امام حسین(ع) بلند است، گفت: امروز این شهدای مدافع حرم هستند که در دفاع از حرم ندای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را لبیک گفته و در جهاد حاضر می‌شوند.

سرهنگ بنیادی تصریح کرد: همان‌گونه که حضرت زینب(س) نهضت عاشورا را زنده نگه‌داشت امروز نیز این شهدای مدافع حرم هستند که زینب‌وار درخت اسلام را با خون پاکشان آبیاری و زنده نگه می‌دارند.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: امثال شهیدانی همانند حججی‌ها هستند که ما در شرایط بحرانی و در وضعیتی که همسایگان مرزی کشورمان هیچ امنیتی ندارند به راحتی زندگی می‌کنیم و از بابت امنیت هیچ واهمه و ترسی نداریم که به همین منظور برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هرگز نباید کمرنگ جلوه داده شود.

 

وی بیان کرد: مشارکت عمومی همگانی در این زمینه امری لازم و ضروری است و ما هم‌اکنون مسئولان وارث مملکتی هستیم که شهدا با خون پاک خود آن را حراست کرده و به عنوان امانت به ما سپرده‌اند که به همین منظور نیاز است ما نیز امانت‌دار صادقی برای شهدا باشیم.

 

 

منبع:نیریمیز

ارسال نظرات