خبرهای داغ:
قرآن و ستمکاران:

فریاد ظالمان برای خاموشی حق

قرآن به عنوان كتاب مقدس مسلمانان و تصديق كننده كتاب هاي پيشين و انبيا اشاره هايي به طاغوت و ظالمين كرده و كه دردنياي امروزهم به خوبي واضح و مبرهن بوده و استكبار تلاش زيادي كرده تا بتواند اين كتاب روح بخش را از جمع زنده ها خارج كند و براي مرده ها استفاده نمايند.
کد خبر: ۸۹۱۸۵۶۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، قرآن به عنوان كتاب مقدس مسلمانان و تصديق كننده كتاب هاي پيشين و انبيا اشاره هايي به طاغوت و ظالمين كرده و كه دردنياي امروزهم به خوبي واضح و مبرهن بوده و استكبار تلاش زيادي كرده تا بتواند اين كتاب روح بخش را از جمع زنده ها خارج كند و براي مرده ها استفاده نمايند. چرا مسلمين همواره در خصوص اتحاد بسيار ضعيف مي باشند ؟ خبر گزاري بسيج از منظر قرآن به اين موضوع پرداخته كه از نظر مي گذرد.
خداي متعال در سوره الجاثيه آيه 19 مي فرمايد: آنان در برابر خدا نمي توانند چيزي از گرفتاري ها و بلاها را از تو دفع كنند و همانا ستمكاران يار و ياورهمديگرهستند و خدا يار و ياور پرهيزكاران است".
امروز نيز به خوبي مي بينيم در ميانمار مسلمانان جز خداي متعال ياوزري ندارند و تمام ستمكاران عالم پشت انگ سان سوچي تربيت شده آمريكا ايستاده اند و قتل و كشتار را با هيجان و لذت نگاه مي كنند وچنان چه يكي از كشورهاي مسلمان به يك كشور غربي حمله كند تمام دنياي چپاولگرغرب براي سركوب و نابودي آنها قيام خواهند كرد و قرآن به راستي اشاره كرده ستمكاران يار و ياورهمديگر هستند.
همان گونه كه درماجراي ساختگي يازده سپتامبر بيش از 48 كشور دنيا با ائتلاف عليه افغانستان برخاستند و اين كشورمسلمان را با خاك يكسان كردند وتمام زيرساخت هاي آن را از بين بردند و عراق بيش از 100 سال از توسعه و پيشرفت عقب مانده است.
ازديگر نشانه هاي طاغوت و ظالمين كه در قرآن اشاره شده پيروي ازهواي نفس بوده و خداي متعال بر دل وچشم آنان مهر زده و پرده اي قرارداده كه ديگر هدايت نمي شوند بلكه به سمت گمراهي پيش مي روند تا به دره سقوط و مرگ برسند.
مي توان در نهضت عاشورا از مردم كوفه ديد كه در هنگام سخنراني حضرت سرو صدا كردند تا صدايش را نشنوند و امام مظلوم فرمودند: مي دانيد چرا سخنان من به شما كارگر نيست؟ چون شكم هاي شما از مال حرام و چيزهاي حرام پرشده و ديگر سخن حق به شما كارگر نيست .
در دنياي امروز هم آمريكا بزرگترين جنايتكار تاريخ بشريت هر روز به سمت جنايت بيشتر پيش مي رود و وقتي صداي انقلاب كه سخن حق و راستين بیان مي شود با بوق تبليغات و فرياد هاي گوش خراش مانع رسيدن پيام انقلاب به دوست داران حقيقت مي شود.
پس يكي از نشانه هاي اهل باطل سرو صدا و شايعه پراكني براي جلوگيري از رسيدن سخن حق به مخاطبين بوده كه امروز بيش از 110 شبكه تلويزيوني فارسي زبان و بيش از 5000 سايت و رسانه نوشتاري عليه جمهوري اسلامي تبليغات شبانه روزي دارند تا صداي انقلاب را كسي نشنود.
خداي متعال در سوره الجاثيه آيه 28 مي فرمايند: هر امتي در آن روز به زانو در افتاده و مي بيني كه هر امتي به سوي نامه اعمالش خوانده مي شود." از اين آيه شريفه برميايد كه خداي متعال علاوه بر پادش فردي در روز قيامت امت ها را نيز براي اعمالشان به حسابرسي و حساب كشي دعوت مي كند.
به راستي در روز قيامت مردم مسلمان در برابر كشتار مسلمانان ميانمار،قاناريال سوريه لبنان يمن و عراق و ياري ستمكاران براي قتل عام امت اسلامي چه جوابي خواهيم داشت. در آن روز چهره رسول الله (ص) به خاطر ظلم حاكمان و تروريست هايي كه دچار انحراف و جنايت شدند و چهره رحماني پيامبر و اسلام را تخريب كردند چگونه خواهند بود؟
وقتي امت اسلامي را با پيامبر رحمتش فرا مي خواند چه جوابي براي حضرت ختمي مرتبت داريم ؟ بي شك ايران اسلامي يكي از امت هاي سربلند در روز قيامت خواهد بود و باعث خرسندي ائمه و رسول مكرم اسلام خواهد شد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار